POS: Περίοδο χάριτος για να επιλυθούν τεχνικά προβλήματα ζητούν οι έμποροι

POS 1 e1708162018602 1.jpg

Μόλις ένα 15% των επιχειρήσεων πανελλαδικά έχει κάνει ήδη την διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές, είπε στην ΕΡΤ ο αντιπρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθήνας Νίκος Κουγιουμτζής.

Την Τετάρτη είχαμε συνάντηση στην αίθουσα του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου με τον Διοικητή της ΑΑΔΕ τον κ. Πιτσιλή, και του θέσαμε ερωτήσεις από τους διάφορους κλάδους και μάλιστα προέκυψαν τεχνικά προβλήματα, τεχνικές, εκκρεμότητες.

Είπε ότι θα τα δει, μάλλον δεν γνώριζε για κάποιες τεχνικές εκκρεμότητες που υπήρχαν, άρα δυσκολεύει το πράγμα και από την πλατφόρμα.

Η ΕΣΕΕ και η ΓΣΕΒΕ έχουν στείλει αίτημα-υπόμνημα στο οικονομικό επιτελείο για να δοθεί εξάμηνη παράταση.

Για όσους έχουν κάνει αίτηση αλλά δεν έχουν ακόμη προμηθευτεί το μηχάνημα δεν δίνεται βεβαίωση από την τράπεζα, απλώς καταγράφεται στο σύστημα, δηλαδή ότι έχει γίνει εκ μέρους της τράπεζας αναβάθμιση στο συγκεκριμένο προϊόν.

Νομίζω ότι για όλες αυτές οι παλινωδίες θα πρέπει να δοθούν λύσεις, που είναι η εξάμηνη παράταση.

Μόλις προχθές στάλθηκαν τα πρώτα SMS από την ΑΑΔΕ προς τις επιχειρήσεις, ότι έχει αναβαθμιστεί το σύστημα σας, ότι μπορείτε να προχωρήσετε.

Έως τώρα δεν ήταν έτοιμη και η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ.
Υπάρχουν ακόμα πολλές δυσλειτουργίες του συστήματος που τις επισημάναμε στον Διοικητή της ΑΑΔΕ και πρέπει να επιλυθούν για αυτό, ζητάμε την παράταση, είπε.

Ζητάμε χρόνο για να γίνει μια ήπια προσαρμογή και από εμάς αλλά και από το υπουργείο Οικονομικών, για να επιλύσει τις όποιες εκκρεμότητες έχει, είπε.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *