Τρία πορίσματα στην εξεταστική για καμπάνιες και γκάλοπ! Τι συμπέραναν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΚΙΝΑΛ

vouli

Με την κατάθεση ξεχωριστών πορισματικών εκθέσεων ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της εξεταστικής επιτροπής που συγκροτήθηκε με πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ προκειμένου να διερευνηθεί η λειτουργία των εταιρειών δημοσκοπήσεων και η διαχείριση των κονδυλίων για την καμπάνια ενημέρωσης των κινδύνων της πανδημίας.

Το τελικό πόρισμα της Νέας Δημοκρατίας υπογραμμίζει ότι οι καταγγελίες του ΣΥΡΙΖΑ «κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος» ενώ προσθέτει πως οι εργασίες της εξεταστικής κατέδειξαν πως μοναδικός στόχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι «η πολιτική στοχοποίηση, σπίλωση και δίωξη πολιτικών αντιπάλων, χωρίς ωστόσο να υφίσταται όχι μόνον η ύπαρξη αποδεικτικών στοιχείων, αλλά αυτή ακόμη η ύπαρξη νομικών και πολιτικών επιχειρημάτων με αποτέλεσμα από τις πρώτες ακόμη συνεδριάσεις της Επιτροπής, να καταφανεί πλήρως το άτοπον, το προσχηματικόν και το άνευ αντικειμένου και ουσίας της όλης διαδικασίας. Συνεπώς , συμπερασματικά απεδείχθη πέραν πάσης αμφιβολίας η μη ύπαρξη τόσο ποινικών όσο και πολιτικών ευθυνών πολιτικών προσώπων για τις υπό κρίση υποθέσεις, ενώ για μια ακόμη φορά η προσπάθεια της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να υφάνει σκάνδαλα και να σπιλώσει πολιτικά και ηθικά τους αντιπάλους της κατέπεσε παταγωδώς».

Από την άλλη πλευρά στο δικό του πόρισμα ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την κυβέρνηση για «εργαλειοποίηση της πανδημίας» προκειμένου «να προβεί με παντελώς αδιαφανείς τρόπους» στην χρηματοδότηση και τον έλεγχο των ΜΜΕ. Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητά από την Ολομέλεια την διαβίβαση του φακέλου στην τακτική δικαιοσύνη για περαιτέρω ποινική έρευνα ενώ υποστηρίζει πως λόγω της «ποδηγέτησης των ΜΜΕ» η κριτική της αντιπολίτευσης στην κυβέρνηση «περιθωριοποιείται επικοινωνιακά» και οι κοινωνικές διαμαρτυρίες «δεν προβάλλονται επαρκώς».

Το Κίνημα Αλλαγής σε δική του πορισματική έκθεση συμπεραίνει μεταξύ άλλων πως «η ασάφεια που περιβάλλει το περιεχόμενο της επικοινωνίας μεταξύ Υπουργείου και αναδόχου εταιρείας ως προς την επιλογή των ΜΜΕ που θα συμμετείχαν στη διαφημιστική καμπάνια εντοπίζεται ιδίως στην ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των δύο ομάδων εργασίας. Ο άτυπος χαρακτήρας της επικοινωνίας αυτής προκαλεί σύγχυση ως προς το ποιος ήταν ο προτείνων και ποιος ο τελικώς αποφασίζων. Σύγχυση που θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί με τη κατάλληλη χρήση των δυνατοτήτων αποτύπωσης του λόγου και της εικόνας των συμμετεχόντων. Τη δυνατότητα αυτή προσφέρουν όλες οι σύγχρονες πλατφόρμες διαδικτυακής επικοινωνίας, διασφαλιζομένης κατά τα λοιπά της προστασίας των προσωπικών δεδομένων».

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *