Η απάντηση Γεωργιάδη για την Ελληνική Αγωγή και την υποτιθέμενη συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας

georgiadis

Απάντηση σε όσους κάνουν λόγο για επ’ αμοιβή συνεργασία της «Ελληνικής Αγωγής» με το υπουργείο Παιδείας δίνει ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, στον οποίο ανήκει η «Ελληνική Αγωγή», με ανάρτησή του στο Facebook απαντά σε όσους τον κατηγορούν, παραθέτοντας και στοιχεία.

«Για την Ἑλληνική Ἀγωγή – Μαθήματα Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν και την υποτιθέμενη συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας: Από την πρώτη στιγμή που ενεπλάκην ενεργά στην Πολιτική απέφευγα να εμπλέκω σε αυτήν την Ελληνική Αγωγή. Οι λόγοι πολλοί αλλά κυρίως ότι εκεί φοιτούν πολλά παιδιά και έτσι θεώρησα και εξακολουθώ να θεωρώ ότι δεν είναι χώρος για πολιτικές αντιπαραθέσεις. Ξαφνικά χθες, αφού άφησαν οι «σύντροφοι» τη Novartis την αρχειοθέτηση μου και την επίθεση στην Δικαιοσύνη για αυτή της την απόφαση (αφού έγιναν ρεζίλι από τις αντιδράσεις της ίδιας της Δικαιοσύνης) άρχισε νέα φασαρία με το νέο «μεγάλο σκάνδαλο»… «με απόφαση Κεραμέως μπήκε η Ελληνική Αγωγή στα Δημόσια Σχολεία…».

Η φασαρία ξεκίνησε από την «αποκάλυψη» στον ιστότοπο του κ. Κούλογλου ότι και τα προγράμματα σπουδών της Ελληνικής Αγωγής εγκρίθηκαν από το ΙΕΠ για προαιρετική εκτός προγράμματος και άνευ ανταλλάγματος διδασκαλία σε όποιον το επιθυμεί. Ανακοίνωση του Σύριζα δια του εκπροσώπου τύπου του, του αρμόδιου τομεάρχου του κ. Φίλη, από το Μέρα25 και με χιλιάδες αναρτήσεις στο τουιτερ με απίστευτες τερατολογίες. «Πόσα λεφτά πήρε ο Υπουργός;» Δηλ. εγώ (απάντηση μηδέν 0 €), πώς έγινε αυτό; Ποιος τα ενέκρινε; Και οργισμένες αναρτήσεις κατά της Ελληνικής Αγωγής (Τσαρλατανείον), για αρχαιοπληξία, προγονοπληξία, γιατί βγήκε η Κοινωνιολογία κλπ.Λοιπόν, ποτέ όσα χρόνια είμαι στην πολιτική, ούτε τώρα, ούτε στο παρελθόν εγώ ή οποιαδήποτε εταιρία μου, δεν έχει πάρει 1€ από το Ελληνικό Δημόσιο, είτε μέσω ΕΣΠΑ είτε από κάποιο Υπουργείο είτε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο.

Η συγκεκριμένη απόφαση βγήκε ακολουθώντας μία τυπική διαδικασία του ΙΕΠ που ισχύει για εκατοντάδες άλλα εκπαιδευτικά προγράμματα και που πρακτικά σημαίνει ότι αν κάποιος Σύλλογος Γονέων ή κάποιος Διευθυντής Σχολείων θα ήθελε να καλέσει την Ελληνική Αγωγή για να παρουσιάσει δωρεάν στα παιδιά τους τα προγράμματά μας, τότε θα είχε το δικαίωμα να το κάνει νόμιμα. Δηλ. ότι τα προγράμματα ελέγχθηκαν για την επιστημονική τους επάρκεια και την παιδαγωγική τους καταλληλότητα και κρίθηκαν επιστημονικά σωστά και παιδαγωγικά κατάλληλα. Σημειώστε ότι από πέρυσι που ξεκίνησε αυτή η διαδικασία και πήραμε την πρώτη μας έγκριση ακόμη δεν έχουμε πάει σε κανένα Δημόσιο Σχολείο και πολύ αμφιβάλλω αν θα πάμε, καθώς πάντα κάποιος θα είχε αντιρρήσεις πολιτικές στην σχολική Κοινότητα για να είμαι ειλικρινής.

Άρα δεν υφίσταται καμμία απολύτως σύγκρουση συμφερόντων με την δική μου ιδιότητα και την έγκριση αυτή. Το μόνον που μένει είναι η πιστοποίηση ότι είναι καλά προγράμματα. Άρα γιατί τόσο μεγάλος θόρυβος; Πιστεύω ειλικρινά, αν διαβάσετε την ανακοίνωση του κ. Φίλη θα το καταλάβετε, το μείζον που τους ενοχλεί εδώ πέραν του προσώπου μου είναι η ουσία του τί είναι και τί εκπροσωπεί στην εκπαίδευση η Ελληνική Αγωγή. Την Σχολή αυτή την ίδρυσα πριν από 28 χρόνια, δηλ. το 1994. Ήμουν τότε 22 ετών και με φίλους προσπαθούσαμε να προτείνουμε έναν τρόπο η εκμάθηση των Αρχαίων κυρίως αλλά και της Ιστορίας να γινόταν με έναν τρόπο διαφορετικό από τον σχολικό. Πόσες φορές δεν έχετε εσείς πει στον κύκλο σας, ότι στο σχολείο όλα αυτά τα βρίσκατε βαρετά; Ε, τότε σκεφθήκαμε να τα κάνουμε με τρόπο ενδιαφέροντα. Έτσι, προσπαθήσαμε να φτιάξουμε την δική μας μέθοδο και για μικρά παιδιά Δημοτικού και μεγαλυτέρων τάξεων αλλά και για ενήλικες.

Χρησιμοποιήσαμε τις Τεχνικές διδασκαλίας των ζωντανών Γλωσσών καθώς από την αρχή είδαμε την Γλώσσα και την Ιστορία μας ως κάτι το ζωντανό και χρήσιμο για το παρόν και για το μέλλον μας.Η Σχολή προχώρησε με μεγάλη επιτυχία ως Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών και αυτά τα χρόνια χιλιάδες κατά κυριολεξία άνθρωποι ήρθαν και φοίτησαν πλουτίζοντας τις γνώσεις τους. Είμαι ιδιαιτέρως υπερήφανος για την Ελληνική Αγωγή που σε μια εποχή που οι Ανθρωπιστικές Σπουδές αντιμετωπίζονται με επιφύλαξη ή μπλέκονται σε πολιτικές συγκρούσεις εμείς μπορούμε ακόμη να διδάσκουμε Όμηρο, Πλατωνα, Θουκυδίδη, Τραγικούς κλπ. Προφανώς όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια και πολλές υπερβολές υπήρξαν και ρομαντισμός αλλά, σύν τῷ χρόνῳ, η Σχολή εξελίχθηκε. Σημείο πραγματικής τομής η ανάληψη της Διεύθυνσης της Σχολής μας από την σύζυγό μου. Η Ευγενία μεταμόρφωσε την Σχολή σε εκπαιδευτήριο υψηλού επιπέδου, με την χρήση των συγχρόνων τεχνολογιών, ζωντανή διαδικτυακή παρακολούθηση πολύ πριν την Πανδημία, με Διεθνείς Συνεργασίες, συμμετοχή σε μεγάλα συνέδρια στο εξωτερικό και δράσεις που επίτηδες για να μείνουν μακρυά από την τρέχουσα πολιτική αντιπαράθεση, λόγω εμού και μακρυά από την τοξικότητα του κόσμου της Αριστεράς, δεν προβάλουμε.

Για να μας πλήξουν μένουν σε μια διάλεξη μίας κυρίας που όταν την είδα έδωσα εντολή και δεν επαναλήφθηκε ποτέ (όχι σε μαθήματα αλλά σε μια ομιλία ως προσκεκλημένη δηλ) και ανεβάζουν διαρκώς ένα τουιτ με ένα σφάλμα που αμέσως κατέβηκε, για να ακυρώσουν όλα τα σπουδαία που γίνονται στην Σχολή μας. Τους ενοχλώ εγώ αλλά περισσότερο εδώ τους ενοχλεί πιστεύω αυτό που εκπροσωπούμε. Εμείς πιστεύομε στην συνέχεια του Ελληνισμού, την Γλώσσα μας την λατρεύουμε και την θεωρούμε μία και ενιαία με διαφορετικές μορφές ανά τους αιώνες. Η Γλώσσα, η Ιστορία και ο Πολιτισμός μας είναι για μας σημείο Υπερηφάνειας και τα παιδιά μας θελουμε αυτά να τα μάθουν και να τα περάσουν και στα δικά τους παιδιά. Προφανώς όλα αυτά αποτελούν αυτά που ακριβώς σιχαίνονται οι αριστεροί! Κρίμα φυσικά διότι η Αριστερά έχει την δική της μεγάλη συνεισφορά στα Γράμματα (εγώ σε αντίθεση με αυτούς δεν τους απαξιώνω) αλλά πλέον αυτά είναι παρελθόν. Η Αριστερά σήμερα αντιλαμβάνεται τα Αρχαία Ελληνικά ως κάτι το άχρηστο και επικίνδυνο, που οδηγεί τα παιδιά στον εθνικισμό. Ως Κυβέρνηση ο Σύριζα κατήργησε τα Λατινικά και μείωσε όσο μπορούσε τα αρχαία Ελληνικά. Είναι προφανές ότι η ιδέα ότι σε κάποιο δημόσιο σχολείο θα μπορούσε κάποιος να καλέσει την Ελληνική Αγωγή και να μιλήσει διαδραστικά με πρωτότυπο τρόπο στα παιδιά εκεί για την Ναυμαχία της Σαλαμίνος ή να τους έδειχνε ότι τα αρχαία και τα νέα Ελληνικά ότι είναι η ίδια Γλώσσα τους προκαλεί Φρίκη…

Όμως θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί σας και όχι διότι εγώ ίδρυσα την Ελληνική Αγωγή, αλλά ίδρυσα την Ελληνική Αγωγή διότι πιστεύω αυτά ακριβώς! Είμαστε ο ίδιος λαός, όχι σε επίπεδο φυλετικής καθαρότητας προφανώς, αλλά διότι εδώ και χιλιάδες χρόνια εδώ κατοικεί ο ίδιος λαός, με την ίδια Γλώσσα, τα ίδια ήθη και έθιμα, τις ίδιες παραδόσεις και αν αυτό χαλάει το ιδεολόγημα της Αριστεράς για τα τεχνητά έθνη που γενννήθηκαν μετά την Γαλλική Επανάσταση λυπούμαι. Έχει ένας από εσάς την παραμικρή αμφιβολία ότι αν αντί για την Ελληνική Αγωγή είχα ιδρύσει την Μαρξιστική Αγωγή και αντί για τον Πλατωνα, τον Όμηρο και τον Αίσωπο διδάσκαμε τον Μαρξ, τον Λένιν και τον Τσέ ότι σήμερα θα φώναζε ο Σύριζα αν τολμούσε το ΙΕΠ να πει όχι; Ας μην κοροϊδευόμαστε επιτέλους εδώ υπάρχει και πολιτική διαφωνία και σύγκρουση με το πώς αντιλαμβανόμαστε την εθνική μας ταυτότητα στην οποία τα μαθήματα της Ελληνικής Αγωγής με απολύτως σύγχρονο τρόπο και μεγάλη επιτυχία, δίνει μεγάλη σημασία.

Όσοι είστε γονείς και έχετε παιδιά, σας συστήνω ανεπιφύλακτα να μάθετε στα παιδιά σας όλα αυτά τα πράγματα. Όπως ο Μέγας Βασίλειος γράφει για το πόσο ωφελεί η Ελληνική Παιδεία τα παιδιά μας, έτσι και σήμερα αιώνες μετά, το ίδιο ακριβώς πράγμα εξακολουθεί να ισχύει και ας μην έχει την έγκριση του κυρίου Φίλη. Τέλος σήμερα αυτή η σύγκρουση έχει πάρει πλανητικές διαστάσεις. Το Princeton στα πλαίσια της πολιτικής ορθότητας αφαίρεσε τα αρχαία Ελληνικά από το τμήμα των Κλασικών του Σπουδών και την ίδια στιγμή Δημόσια Σχολεία στην Ευρώπη π.χ. στο Βέλγιο, στο Η.Β., στη Γερμανία και σε πολλές άλλες χώρες, κάνουν μαθήματα αρχαίων Ελληνικών από το Δημοτικό Σχολείο. Σε αυτή την σύγκρουση, εσείς, πού θέλετε να στέκεται το Ελληνικό Δημόσιο Σχολείο; Ελπίζω να βρεθούν Διευθυντές και Γονείς που θα θελήσουν να μας καλέσουν και έτσι και παιδιά που δεν έχουν τον χρόνο ή τα χρήματα να πληρώσουν τα δίδακτρα της Σχολής μας, να απολαύσουν δωρεάν τα μαθήματα αυτά και να δουν και από την δική μας ματιά πόσο υπέροχος είναι ο Ελληνικός Κόσμος! Και αν κάποιοι γονείς δεν θα ήθελαν να τα παρακολουθήσουν τα παιδιά τους, κανένα πρόβλημα αφού χωρίς την δική τους έγγραφη συναίνεση δεν γίνεται. Κοινώς έγινε πάλι μεγάλη φασαρία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο. Και φυσικά η κ. Κεραμέως καμμία εμπλοκή δεν είχε σε όλο αυτό ούτε και την είχα απασχολήσει για αυτό αφού απλώς ακολουθήσαμε την τυπική διαδικασία με αυστηρό έλεγχο από τις αρμόδιες υπηρεσίες».

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δημοσιεύει ολόκληρη την απόφαση

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Αποστολή με ηλεκτρονικό ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ Δ/ΘΜΙΑΣ TmHma ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ Δ/νση Πόλη Ιστοσελίδα :Ανδρέα -Μαρούσι Μαρούσι 2-2-2022 Πρωτ.:ф.1/ΤΜ/66271/10603/47 Πληροφορίες ΠΡΟΣ: Τηλέφωνο Καραμαλάκου-Λάππα :210 3442255 Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής Έγκριση αιτήματος Σχετ.:α τα πρωτ. Πρακτικού 4797/07/17-1-2022 υλοποίηση εκπαιδευτικού προγράμματος έγγραφα Υ.ΠΑΙ.Θ. έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. (Απόσπασμα απάντηση Πρακτικού έχοντας υπόψη ανωτέρω σχετικού ενημερώνουμε τίτλο: μαθήτριες Π/βάθμιας Εκπαίδευσης, υπό 2/13-1-2022 Απόσπασμα υλοποίηση και γνώμη πρόγραμμα είναι προαιρετική ανεξαρτήτως τρόπου τοανώτερο Εθνικής χώρο μπορούν εισέρχονται Δημόσιας δήλωση γονείς/κηδεμόνες προαιρετική των παιδαγωγούς ανάγκες. ιδιαιτερότητες καθώς Σχολής ΕΛΛΗΝΙΚΗ μην ώρες, δυνατότητα παιδιά συζήτηση, κατασκευές, παιχνίδι και χρηση ΑΚΡΙΒΕΣΑΝΤΙΓΡΑΦΟ"
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *