Σταύρος Καλαφάτης: «Ένα βήμα μπροστά στην ψηφιακή εποχή η Θεσσαλονίκη»

1DSC 1554 scaled

Για «ψηφιακή επανάσταση» που πραγματοποιείται στην Ελλάδα επί των ημερών της Κυβέρνησης Μητσοτάκη και για την Θεσσαλονίκη, που βρίσκεται ένα βήμα μπροστά στον τομέα αυτό μίλησε ο Σταύρος Καλαφάτης.

«Στην Ελλάδα τα τελευταία τριάμισι χρόνια πραγματοποιείται μια ψηφιακή επανάσταση. Η επιλογή του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Κράτους γίνεται πράξη. Με τον έναν από τους τέσσερις πυλώνες του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης ”Ελλάδα 2.0”, να αφορά στην ψηφιακή μετάβαση, η χώρα μας πέρασε ήδη στον κόσμο της ψηφιακής διακυβέρνησης, της ψηφιακής γνώσης και εξειδίκευσης, της ψηφιακής επιχειρηματικότητας», τόνισε ο Υφυπουργός Εσωτερικών, αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας – Θράκης κηρύσσοντας την έναρξη των εργασιών του διήμερου διεθνούς συνεδρίου στο πλαίσιο της eCommerce & Digital Marketing Expo NORTH 2023, ως εκπρόσωπος της Κυβέρνησης.

«Στη νέα αυτή εποχή, η Θεσσαλονίκη είναι ένα βήμα μπροστά. Μετατρέπεται μέρα με τη μέρα σε ελκυστικό HUB νέων επενδύσεων ψηφιακών τεχνολογιών και καινοτομίας. Την επιλέγουν για επενδύσεις επιχειρηματικοί κολοσσοί των νέων τεχνολογιών, όπως η Cisco, η Deloitte, η Pfizer, η Microsoft, η Deutsche Telekom, η Accenture, αποδεικνύοντας την εμπιστοσύνη τους στο υψηλής κατάρτισης επιστημονικό δυναμικό και δημιουργώντας χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας για τις νέες και τους νέους μας», σημείωσε ο Σταύρος Καλαφάτης.

Όπως επισήμανε ο Υφυπουργός Εσωτερικών, «όλοι αναγνωρίζουν ότι μέσα στην πανδημία έγιναν πολλά, μέσα σε λίγο χρόνο, με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, αλλά και των επιχειρήσεων. Το gov.gr, ξεκίνησε το Μάρτιο του 2020 ως κεντρική πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη από το Δημόσιο. Συγκεντρώνει πάνω από 1.500 υπηρεσίες, από τις 501 που είχε αρχικά. Ο πολίτης μπορεί πλέον να έχει στο κινητό του τηλέφωνο ακόμη και την ταυτότητά του. Ο επιχειρηματίας μπορεί να συναλλάσσεται με το δημόσιο από ένα τάμπλετ».

Ο Σταύρος Καλαφάτης υπογράμμισε πως, «το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ, αυτά τα χρόνια, αναπτύχθηκαν κατακόρυφα. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις και βιομηχανίες μετατοπίζονται από τις παραδοσιακές πωλήσεις εμπορίου, στον κόσμο του E-commerce. Αλλά και μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, αναζητούν, πλέον, τρόπους, να εισέλθουν σε μια μεγάλη, διεθνή αγορά, καθώς και το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ψηφιακό μάρκετινγκ δίνουν τέτοιες δυνατότητες. Και όταν συνδυάζονται, γίνονται ένα εξαιρετικό εργαλείο για τον ανταγωνισμό σε διαδικτυακές αγορές και την αύξηση των εσόδων των επιχειρήσεων. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τις ΗΠΑ, όλο και αυξάνεται το ποσοστό των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Υπολογίζεται ότι ως το 2040 θα είναι ελάχιστοι όσοι θα επιμένουν στις παραδοσιακές αγορές».

Αναφερόμενος στο Τομέα Μακεδονίας και Θράκης του Υπουργείου Εσωτερικών, ο Στύρος Καλαφάτης τόνισε πως, «εργαζόμαστε και συντονίζουμε ένα συγκεκριμένο πλάνο 30+ έργων, μεταξύ των οποίων είναι σημαντικά projects στους τομείς που σας ενδιαφέρουν, όπως η μετατροπή της ‘Ατυπης Βιομηχανικής Συγκέντρωσης Δυτικής Θεσσαλονίκης σε Επιχειρηματικό Πάρκο, η ανάπλαση της ΔΕΘ, το Τεχνολογικό Πάρκο 4ης Γενιάς ThessIntec, το Εμπορευματικό Κέντρο στο Στρατόπεδο Γκόνου, τα Σχέδια Ενίσχυσης Επιχειρηματικότητας που αφορούν στη Βιομηχανία, τη Μεταποίηση και τα logistics. Έργα που συμβάλλουν στον νέο ρόλο που καλείται να παίξει ως επίκεντρο ανάπτυξης και ψηφιακής καινοτομίας».

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *