Καθημερινά θετικά μηνύματα για τον ελληνικό τουρισμό από τη Γερμανία. Κατά 24% αύξηση των αφίξεων στην Κρήτη το 2022

τουριςμός 1

Με θετικά αποτελέσματα και υψηλές προσδοκίες για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από τη Γερμανία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες ολοκληρώθηκε η Ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Εναλλακτικού Τουρισμού, oohh! The LeisureWorlds, που πραγματοποιήθηκε στις 8-12 Φεβρουαρίου στο Αμβούργο και αποτελεί την ομπρέλα επτά εκθέσεων (REISEN HAMBURG, RAD HAMBURG, CARAVANING HAMBURG, KREUZFAHRTWELT HAMBURG, FOTOHAVEN HAMBURG, GENUSSREISE, InterDive).

Το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση, διοργάνωσε στη REISEN & CARAVANING HAMBURG Περίπτερο για την Περιφέρεια Κρήτης, ενώ κατά τη διάρκεια της Έκθεσης πραγματοποιήθηκαν πολλές συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού από τη Γερμανία και άλλες χώρες καθώς και με travel bloggers, οι οποίοι συζήτησαν προτάσεις για διάφορα «πακέτα» και άλλες δραστηριότητες, όπως περιπατητικές περιηγήσεις, ποδηλατικές διαδρομές, ορεινές αναβάσεις κτλ., ενώ είχαν την ευκαιρία να γευθούν και να εκτιμήσουν την ποιότητα χαρακτηριστικών κρητικών γεύσεων.

Υπενθυμίζεται από το επιμελητήριο ότι το 2022, το τουριστικό ρεύμα από τη Γερμανία προς την Κρήτη παρουσίασε αύξηση 24% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ οι εκτιμήσεις για το 2023 προβλέπουν μεγαλύτερο θετικό πρόσημο.

Στόχος της Κρήτης είναι να προσελκύσει επισκέπτες από όλες τις περιφέρειες της Γερμανίας και για το λόγο αυτό σχεδιάζει αντίστοιχη καμπάνια προβολής και σε άλλες σημαντικές γερμανικές εκθέσεις τουρισμού.

Από την πλευρά του, το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο έχει ήδη προγραμματίσει να διοργανώσει Ελληνικά Ομαδικά Περίπτερα σε τρεις τουριστικές Περιφερειακές Εκθέσεις, στη Λειψία στις 22-26.11.23, στη Στουτγκάρδη στις 13-21.01.24 και στο Αμβούργο στις 07-11.02.24. Στόχος είναι να αναδειχθούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τόσο των γνωστών όσο και άλλων περιφερειών της χώρας ως προορισμοί με ελκυστικές επιλογές για εναλλακτικές δραστηριότητες καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, αλλά και να αξιοποιηθεί περαιτέρω η παραδοσιακή προτίμηση για την Ελλάδα και η καταναλωτική τάση των Γερμανών τουριστών και συνταξιούχων.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *