Η συνεργασία για την ανάπτυξη και προώθηση του «Αττικού Αμπελώνα», στο επίκεντρο συνάντησης του Γ. Πατούλη με παραγωγούς οίνου

DNK 0196

Οι δυνατότητες διεύρυνσης της συνεργασίας Περιφέρειας με τους παραγωγούς οίνου στην Αττική, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση και εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, καθώς και την ισχυροποίηση του Brand name Attica, βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη με εκπροσώπους του κλάδου.

Κατά τη συνάντηση ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην αγροτοδιατροφική σύμπραξη και στη συνεργασία της Περιφέρειας με την Ένωση Οινοπαραγωγών Αττικής, στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων του Προγράμματος «Προώθησης Οίνων ποιότητας της Περιφέρειας Αττικής σε συνέργεια με τα οινοποιεία». Μάλιστα στο πλαίσιο της συνάντησης συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί ημερίδα μέσω της οποίας θα συζητηθούν τα ζητήματα του κλάδου και θα μπουν στόχοι για την ενίσχυση της συνεργασίας των δύο πλευρών. 

Γ. Πατούλης: «Με τη στενή συνεργασία των παραγωγών οίνου και στοχευμένες δράσεις εξωστρέφειας ενισχύουμε τη φήμη του Αττικού Αμπελώνα»

Ο  Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης κατά τη διάρκεια της συνάντησης αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας  που αφορούν  στην ανάδειξη και προώθηση των εξαγωγών του Αττικού Αμπελώνα, μέσω μεγάλων διεθνών και εγχώριων εκθέσεων, στην υλοποίηση  καινοτόμων δράσεων όπως η «Προώθηση οίνων σε αγορές Τρίτων Χωρών» και η ενίσχυση  των δρόμων του κρασιού στην Αττική».

Στόχος όλων των σχετικών πρωτοβουλιών, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, είναι τόσο η ενίσχυση του θεματικού τουρισμού μέσα από την ανάδειξη των Αττικών οινοποιείων, όσο και η διεύρυνση  της φήμης και η αύξηση των πωλήσεων για τους οίνους της Αττικής στις ΗΠΑ, στον Καναδά, στην Κορέα, στην Ιαπωνία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

«Επενδύουμε στην εξωστρέφεια και την ανάδειξη των εκλεκτών κρασιών της Αττικής μας προκειμένου να κερδίσουν την αναγνώριση που τους αξίζει», τόνισε ο Γ. Πατούλης, υπογραμμίζοντας παράλληλα την σημαντική αύξηση της  χρηματοδότησης δράσεων στήριξης που επιτυγχάνεται με πόρους του ΕΣΠΑ, αναφέροντας χαρακτηριστικά:

«Μέσα από την κινητοποίηση ευρωπαϊκών πόρων επιχειρούμε να προωθήσουμε σε στοχευμένες αγορές του εξωτερικού με στόχο να απλώσουμε την φήμη των κρασιών της Αττικής και να κερδίσουμε σε αναγνώριση και σε πωλήσεις». 

Επίσης, επισημάνθηκε ο στόχος η Αττική να  αποτελέσει τουριστικό προορισμό 12 μήνες το χρόνο, ενώ παράλληλα συμφωνήθηκε να πραγματοποιηθεί ειδική εκδήλωση με θέμα τον «Αττικό οίνο», στο πλαίσιο της οποίας θα συζητηθούν οι στόχοι, τα προγράμματα, οι συνέργειες, καθώς και τα όποια ζητήματα και προβλήματα απασχολούν τον κλάδο.

«Ευχαριστώ τους οινοποιούς μας που αγκαλιάζουν τις πρωτοβουλίες της Περιφέρειας Αττικής και συμμετέχουν ενεργά στις δράσεις», είπε ο Περιφερειάρχης απευθυνόμενους στους εκπροσώπους του κλάδου, επισημαίνοντας ότι για την Αττική, ο Οίνος και η Τέχνη της Αμπελουργίας, αποτελούν το «Brand Name» της περιοχής και ισχυρά στοιχεία Πολιτισμού και Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Στις δράσεις του προγράμματος υλοποιούνται μεταξύ άλλων masterclasses με τη συμμετοχή διακεκριμένων Μasters of Wine, σεμινάρια, walk around tastings, επισκέψεις διαμορφωτών γνώμης και αγοραστών από τις αγορές-στόχο στην Αττική, συμμετοχή σε διεθνείς εμπορικές εκθέσεις, διαφημίσεις σε έντυπα και ψηφιακά μέσα, σχεδιασμός ενημερωτικού/εκπαιδευτικού υλικού κ.α.

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν, η αρμόδια Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος Δ. Αγγελάκη,  ο  Πρόεδρος της Ένωσης Οινοπαραγωγών Αττικής Ανδρέας Γκίκας, ο Γενικός Διευθυντής Αγροτικής Οικονομίας- Κτηνιατρικής και Αλιείας κ. Χριστακόπουλος, τα στελέχη του Τμήματος   Αγρόδιατροφικού Τομέα της Περιφέρειας Αττικής Όλγα Ζαλουμη και Βασιλική  Σταυρουλάκη, εκπρόσωποι παραγωγών από το οινοποιείο Φράγκου, κτήμα Λαζαρίδη, οινοποιείο Μυλωνά, οινοποιείο Γκίκα, οινοποιείο Παπαγιαννάκος ,οινοποιείο Παπαγιάννης, οινοποιείο Λιέπουρη, οινοποιείο Νικολού, κ.α.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *