VOGE SR2 ADV: Πάνοπλο εντός και εκτός δρόμου

Γεννημένο για όσους δεν σταματούν πουθενά και με τίποτα, το Voge SR2 ADV εγγυάται εξαιρετικές επιδόσεις εντός και εκτός ασφάλτου, στο όνομα της περιπέτειας και της οδηγικής διασκέδασης, χωρίς να ξεχνά τη λειτουργικότητα. 

Το να ανεβείτε στη σέλα και να ξεκινήσετε για να ανακαλύψετε νέους προορισμούς δεν ήταν ποτέ τόσο εύκολο. Tο νέο Voge SR2 ADV συνδυάζει αληθινό εξοπλισμό περιπέτειας με σαγηνευτική σχεδίαση. Είναι μια νικητήρια επιλογή για όλους όσους επιθυμούν να βιώσουν την αστική μετακίνηση με σύγχρονο και πρωτότυπο τρόπο. Ο εξοπλισμός του είναι εκ των ουκ άνευ, κάνοντας ακόμα και μοντέλα με υπερδιπλάσιο κυβισμό να το ζηλεύουν. Σκληροτράχηλη κατασκευή, με σημασία στη λεπτομέρεια, δύσκολα θα βρεθεί κάτι να το εμποδίσει στο διάβα του. Στην πόλη, στα νησιά, στους επαρχιακούς δρόμους, σε δασικές χωμάτινες διαδρομές, όλα είναι εύκολη υπόθεση για αυτό το υπερσύγχρονο μοντέλο. 

Σχεδίαση 

Η σχεδίαση είναι ένα από τα δυνατά σημεία του νέου SR2 ADV, αποτελώντας μια σύνθεση μεταξύ δυναμισμού και χρηστικότητας. Η επιθετική εμφάνιση ενισχύει την αίσθηση υπεροχής στον αναβάτη, που σημαδεύει με το βλέμμα του τον ορίζοντα και απλά ανοίγει το γκάζι. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι στιβαρά και σε συνδυασμό με το υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο επιτρέπουν στο scooter να αντιμετωπίζει δύσκολες συνθήκες χρήσης χωρίς προβλήματα. Τα Full LED φωτιστικά σώματα, εκτός από τη διασφάλιση εξαιρετικής νυχτερινής ορατότητας, συμβάλλουν με την αισθητική τους στη δημιουργία ενός εντυπωσιακού μοντέλου που δεν θα περάσει απαρατήρητο όπου κι αν κινείται. 

Κινητήρες

Οι υγρόψυκτοι μονοκύλινδροι κινητήρες των 125 και 200cc με το ψυγείο ενσωματωμένο στο κάρτερ είναι ιδιαίτερα αποδοτικοί από πλευράς κατανάλωσης χάρη και στο στάνταρ σύστημα Start&Stop τελευταίας γενιάς, το οποίο τους θέτει εκτός λειτουργίας κάθε φορά που ακινητοποιείται το scooter. Επιπρόσθετα, η τεχνολογία που χρησιμοποιείται από το εργοστάσιο στην κατασκευή τους εγγυάται τεράστια αντοχή στη σκληρή χρήση και παράλληλα μια αξιοσημείωτη ευστροφία, ικανή να προσφέρει στο σύνολο δυνατές επιταχύνσεις, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Με απόλυτα γραμμική λειτουργία και χωρίς ενοχλητικά ξεσπάσματα απόδοσης εμπνέουν εμπιστοσύνη στον αναβάτη να κινηθεί με απόλυτη ασφάλεια σε κάθε είδους οδόστρωμα. Η ύπαρξη -ως στάνταρ- του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control) είναι αυτή που θα επαναφέρει τα πράγματα στη θέση τους σε κάθε οδηγική υπερβολή.  

Ηλεκτρονικά

Πέραν των συστημάτων start&stop και Traction Control, το SR2 ADV διαθέτει  αξιοζήλευτο επιπρόσθετο (πάντα στάνταρ) εξοπλισμό. Η αεροδυναμική ζελατίνα είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, η εκκίνηση και όλες οι λειτουργίες γίνονται χωρίς κλειδί, ενώ μια κάμερα (Dash Cam), που βρίσκεται κάτω από τους δύο προβολείς, καταγράφει δεδομένα με εύκολο χειρισμό από μπουτόν στο τιμόνι. Ομοίως μέσω μπουτόν ελέγχεται και η λειτουργία ανοίγματος σέλας και τάπας ρεζερβουάρ, ενώ μια βαθιά θήκη στην ποδιά και μια θύρα USB προσφέρουν καλοδεχούμενους πόντους στη χρηστικότητα.

Πλαίσιο

Το πλαίσιο σχεδιάστηκε για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά και απόδοση σε κάθε τομέα, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στην παροχή ευκολίας σε καίριους τομείς όπως είναι ο χειρισμός και ο συνολικός έλεγχος. Οι αναρτήσεις έχουν τις προδιαγραφές για να αντιμετωπίζουν πραγματικά δύσκολες καταστάσεις οδήγησης, ειδικά εκτός δρόμου. Οι μεγάλες τους διαδρομές εγγυώνται οδήγηση σε κακοτράχαλα εδάφη χωρίς δυσκολία. Τα δύο αμορτισέρ διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αζώτου προκειμένου να διατηρούν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας τους σε κάθε συνθήκη, ακόμα και στην πολύωρη χρήση. Το τιμόνι του νέου SR2 ADV εντυπωσιάζει με τις προδιαγραφές του καθόσον προέρχεται απευθείας από μοτοσυκλέτα κατηγορίας MX/Enduro. Eίναι τύπου Fat Bar, διαθέτει καβαλέττα και μπορεί να ρυθμιστεί κατά το δοκούν από τον αναβάτη. Τέλος, οι τροχοί 14″ μπροστά και 13″ πίσω είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά διπλής χρήσης διαστάσεων 110/80 και 130/70, αυξάνοντας τα περιθώρια της πρόσφυσης σε κάθε είδους δρόμο και εμπνέοντας τον αναβάτη να αγγίξει τα όριά του με μεγάλη ασφάλεια. 

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *