Τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα αύξησαν το μερίδιο των πωλήσεών τους τον Φεβρουάριο στην ελληνική αγορά

AUTOKINITA AYTOKINITA auto 211112 1.jpg

Τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα αύξησαν το μερίδιο των πωλήσεών τους τον Φεβρουάριο στην ελληνική αγορά. Την μεγαλύτερη αύξηση πέτυχαν τα υβριδικά (+10,4%) με μερίδιο αγοράς 38,8%, ενώ τα ηλεκτρικά κατέλαβαν το 9,6% σημειώνοντας οριακή αύξηση 0,7%.

Τα αυτοκίνητα με βασικό καύσιμο τη βενζίνη παρέμειναν στην πρώτη θέση με ποσοστό 39%, ενώ για άλλον έναν μήνα πτώση (-8%) γνώρισαν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Μείωση σημείωσαν και τα αυτοκίνητα με βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο (0,2%) και το υγραέριο (-1,1%).

Για άλλον έναν μήνα η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων καταναλωτών παρέμεινε η «Β». Σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα ανήκει σε αυτή την κατηγορία (57%), με τα SUV να καταλαμβάνουν το 31,5%. Η αμέσως επόμενη δημοφιλέστερη κατηγορία είναι η κατηγορία «C» η οποία καταλαμβάνει συνολικά το 25,6% του συνόλου των πωλήσεων, με τα SUV να καταλαμβάνουν το 17,4% του συνόλου των πωλήσεων. Στην 3η θέση βρέθηκαν τα αυτοκίνητα που ανήκουν στην «Α» κατηγορία (7,7%) και ακολούθησε η κατηγορία «D» με ποσοστό 7,2%.

 

 

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *