Skoda: Η νέα Superb και με hatchback αμάξωμα

kataigides keraynoi kakokairia 12 0121.jpg

Ήταν τον περασμένο Ιούλιο, όταν η Skoda μας έδειξε την επερχόμενη Superb, ντυμένη όμως με αρκετό καμουφλάζ.

Η τσέχικη εταιρεία δημοσίευσε μια ακόμα σειρά φωτογραφιών της επερχόμενης Superb, με τη σημαντική διαφορά όμως, ότι τώρα κάτω από το καμουφλάζ δε βρίσκεται το πρακτικότερο Combi αμάξωμα.

Η Skoda λοιπόν επιβεβαίωσε ότι η Superb τέταρτης γενιάς θα διατηρήσει στη γκάμα της το κομψότερο και πιο παραδοσιακό hatchback αμάξωμα. Πάμε όμως να δούμε πόσο θα διαφέρει σε διαστάσεις η νέα hatchback Superb.

Το μήκος αυξήθηκε κατά 43 χλστ., φτάνοντας πλέον τα 4.912 χλστ. Ανοδική πορεία ακολούθησε και το ύψος του αμαξώματος, στο οποίο προστέθηκαν 12 χλστ., αγγίζοντας τα 1.481 χλστ. Το αποτέλεσμα είναι να αυξηθεί ο διαθέσιμος «αέρας» για τα κεφάλια τόσο των εμπρός (+11 χλστ.), όσο και των πίσω (+6 χλστ.) επιβατών.

Αμετάβλητο το μεταξόνιο και το πλάτος στη νέα hatchback Superb, παραμένοντας στα 2.841 χλστ. και 1.834 χλστ. αντίστοιχα. Παράλληλα η προσθήκη 20 επιπλέον λίτρων στο πορτμπαγκάζ, αύξησε τη χωρητικότητά του στα 645 λίτρα.

Βελτιωμένη είναι η αεροδυναμική της νέας hatchback Superb με το συντελεστή οπισθέλκουσας cd να διαμορφώνεται στο 0,24, χάρη στις τροποποιήσεις σχεδίασης που πραγματοποιήθηκαν στις εισαγωγές αέρα, στην καμπίνα των επιβατών και στους πλευρικούς καθρέπτες.

Εντελώς διαφορετικό θα είναι το σκηνικό στο εσωτερικό της νέας Superb, το οποίο φυσικά θα είναι ίδιο στο Combi και στο hatchback αμάξωμά της. Σημείο αναφοράς αποτελεί η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 13 ιντσών, το head-up display, τα νέα έξυπνα χειριστήρια Smart Dials και η μετακίνηση του λεβιέ αυτόματου κιβωτίου στην κολόνα του τιμονιού. Σημειώνεται ακόμα ότι έχουν χρησιμοποιηθεί βιώσιμα υλικά, όπως τα υφάσματα που είναι κατασκευασμένα από 100% ανακυκλωμένο πολυεστέρα.

Για πρώτη φορά η hatchback Superb θα είναι διαθέσιμη με ήπιο υβριδικό σύστημα, το οποίο θα βρίσκεται στη φαρέτρα του τετρακύλινδρου entry-level βενζινοκινητήρα 1.5 ΤSI, απόδοσης 150 ίππων. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 48V, θα φορτίσει μέσω ανάκτησης ενέργειας κατά τη διαδικασία της πέδησης. Η ενέργεια που ανακτάται με αυτόν τον τρόπο αποθηκεύεται στη μπαταρία και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να υποστηρίξει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης με ηλεκτρική ώθηση ή για να επιτρέψει στο όχημα να κινηθεί με τον κινητήρα εντελώς σβηστό.

Τη λίστα με τους βενζινοκινητήρες συμπληρώνει ο δίλιτρος TSI των 204 ή 265 ίππων. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, το «παρών» θα δίνει ο 2.0 TDI, με ισχύ 150 ή 265 ίππων. Για πρώτη φορά όλοι οι κινητήρες της νέας Superb συνδυάζονται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων, ενώ πληρούν το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d.  Tέλος, οι εξοπλιστικές εκδόσεις Active, Ambition και Style αντικαθίστανται από τις Essence, Selection, Sportline και Laurin & Klement.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *