Renault: Το ανανεωμένο Clio με βενζίνη και υγραέριο 

renault-clio-lpg-222.png

Στην πλούσια γκάμα του ανανεωμένου Renault Clio, ξεχωρίζει ο 1.0 ΤCe κινητήρας διπλού καυσίμου, ο οποίος εκτός από βενζίνη μπορεί να καταναλώνει και υγραέριο κίνησης (LPG).

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το LPG παραμένει το φτηνότερο καύσιμο, καθώς η πιο πρόσφατη μέση τιμή του στην Ελλάδα βρίσκεται στα 0,884 ευρώ/λίτρο, ενώ η βενζίνη 95 οκτανίων και το πετρέλαιο κίνησης, έχουν φτάσει στα 1,820 ευρώ/λίτρο και 1,653 ευρώ/λίτρο αντίστοιχα.

Ο εν λόγω τρικύλινδρος turbo κινητήρας των 999 κ.εκ., εκτός από χαμηλότερη κατανάλωση, επιτυγχάνει και 8% λιγότερες εκπομπές C02 (121 γρ./χλμ. με βενζίνη και 108 γρ./χλμ. με LPG), ενώ συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Όταν «τρέφεται» με βενζίνη παράγει 90 ίππους (4.800-5.000 σ.α.λ.) και 160 Nm ροπής (2.100-3.750 σ.α.λ.), ενώ για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 12,5 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα ορίζεται στα 174 χλμ./ώρα. Η επίσημη WLTP μέση κατανάλωση βενζίνης είναι 5,4 λίτρα/100 χλμ.

Όταν το ανανεωμένο Clio κινείται με LPG ο κινητήρας αποδίδει 100 ίππους (4.600-5.000 σ.α.λ.) και 170 Nm ροπής (2.000-3.500 σ.α.λ.). Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα είναι ταχύτερη, καθώς διαρκεί 11,8 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει στα 174 χλμ./ώρα. Σχετικά με την επίσημη WLTP κατανάλωση LPG αυτή βρίσκεται στα 7,0 λίτρα/100 χλμ.

Το ρεζερβουάρ βενζίνης του ανανεωμένου Clio έχει μειωμένη, σε σύγκριση με τις άλλες εκδόσεις, χωρητικότητα από τα 42 στα 39 λίτρα. Παράλληλα υπάρχει και δεξαμενή υγραερίου κίνησης, χωρητικότητας 32 λίτρων. Σύμφωνα με τη Renault, η συνδυαστική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης και πλήρη τη δεξαμενή υγραερίου, φτάνει μέχρι τα 1.200 χλμ! Επομένως πρόκειται για την ιδανική λύση για όσους διανύουν πολλά χλμ. ή ταξιδεύουν τακτικά οδικώς.

Ο οδηγός επιλέγει με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού πότε θα χρησιμοποιεί βενζίνη ή LPG. Πρόκειται για ένα σημαντικό πλεονέκτημα, καθώς σε άλλα εργοστασιακά συστήματα με εναλλακτικά καύσιμα (όπως το φυσικό αέριο κίνησης) δε δίνεται τέτοια επιλογή, αφού η μετάβαση γίνεται μόνο όταν εξαντληθεί το απόθεμα.

Το ανανεωμένο Clio διπλού καυσίμου διατίθεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Evolution (21.870 ευρώ), Evolution Plus (22.770 ευρώ) και Techno (23.680 ευρώ).

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *