Νέο Volkswagen Tiguan: Αποκάλυψη 

neo tiguan apokalipsi 15 6 2023

Φωτογραφίες αλλά και τις πρώτες λεπτομέρειες από την 3η γενιά του C-SUV, έδωσε στη δημοσιότητα η Volkswagen.

Παράλληλα οριστικοποιήθηκε ότι η πλήρης αποκάλυψή του Tiguan θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο φθινόπωρο, με το λανσάρισμα του στις αγορές να αναμένεται για το 2024.

Η 3η γενιά θα βασίζεται στη νέα γενιά της αρθρωτής πλατφόρμας MQB evo, με αποτέλεσμα να είναι διαθέσιμες μια σειρά από νέες τεχνολογίες. Θα είναι εξοπλισμένη με πρόσφατα ανεπτυγμένο σύστημα ενεργού ελέγχου ανάρτησης, ενώ η plug-in hybrid έκδοση θα προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 100 km.

Η VW παρουσίασε και ορισμένα από τα νέα χαρακτηριστικά που θα έχει η 3η γενιά. Θα είναι διαθέσιμοι, προαιρετικά, οι προβολείς IQ.LIGHT HD matrix, οι οποίοι αναπτύχθηκαν από κοινού για Tiguan και Touareg.

Επιπλέον, το σύστημα infotainment αποκτά οθόνη έως και 15 ιντσών και αναβαθμίζεται, όπως ακριβώς και το πιλοτήριο, ακολουθώντας συγκεκριμένες απαιτήσεις των πελατών. Το menu του συστήματος ενημερωδιασκέδασης θα είναι ξεκάθαρο και εύκολα προσβάσιμο σε λειτουργίες όπως η πλοήγηση, η μουσική και το σύστημα κλιματισμού.

Τα υλικά θα είναι υψηλής ποιότητας, τα καθίσματα νέα, προαιρετικά θερμαινόμενα και με λειτουργία μασάζ και η ηχομόνωση αποτελεσματική. Παράλληλα, θα υπάρχει διαθέσιμος περισσότερος χώρος αποθήκευσης στη κονσόλα, αλλά και στο πορτμπαγκάζ, κατά 33 lt (648 lt σύνολο), καθώς το SUV θα μεγαλώσει σε μήκος κατά περίπου 30 mm. Αντίθετα, το ύψος, το πλάτος και το μεταξόνιο θα παραμείνουν σχεδόν ίδια.

Στο μέλλον, το Tiguan θα προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG, με paddles πίσω από το τιμόνι και επιλογέα στη λογική των μοντέλων ID.

Τέλος, με τη νέα πλατφόρμα MQB evo, το Tiguan 3ης γενιάς θα είναι διαθέσιμο με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης (TSI), diesel (TDI), ήπια υβριδικούς turbo κινητήρες βενζίνης (eTSI) και plug-in hybrid κινητήρια σύνολα (eHybrid). Επιπλέον, η φόρτιση σε εναλλασσόμενο ρεύμα της μπαταρίας θα είναι ταχύτερη σε όλες τις εκδόσεις eHybrid, ενώ η φόρτιση DC θα είναι επίσης δυνατή, ως στάνταρ, για πρώτη φορά.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *