Νέο MG3: Με προηγμένο υβριδικό και 194 ίππους

mg3 hybrid 111.png

Παγκόσμια πρεμιέρα για το νέο MG3 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, με το νέο να είναι ίδιο μόνο στο όνομα με το βενζινοκίνητο μοντέλο που πρόκειται να αντικαταστήσει και διατίθεται σε ορισμένες αγορές, όπως η Βρετανία. Η παλέτα για το αμάξωμα του νέου MG3 περιλαμβάνει επτά αποχρώσεις (Pebble Black, Dover White, Cosmic Silver, Pastel Yellow, Diamond Red, Hampstead Red και Como Blue).

Στο εσωτερικό, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει 5 επιβάτες, συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών και πλήκτρα τύπου πιάνου στην κεντρική κονσόλα. Η δορυφορική πλοήγηση είναι στάνταρ, όπως και η συνδεσιμότητα για smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

Επιπλέον ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ηχοσύστημα έξι ηχείων, σύνδεση με Bluetooth, τέσσερις θύρες USB, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας. Προαιρετική είναι η δερμάτινη επένδυση, το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, το θερμαινόμενο τιμόνι και η κάμερα 360 μοιρών.

Η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνει Lane Keep Assist με Lane Departure Warning System, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning και Traffic Jam Assist.

Το νέο MG3 εγκαινιάζει το νέο αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα Hybrid+ της μάρκας, το οποίο υποστηρίζει ότι φέρνει νέα δεδομένα στην κατηγορία, καθώς ενσωματώνει μεγαλύτερη μπαταρία και έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα.

Αναλυτικότερα, στον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου MG3 βλέπουμε την ύπαρξη θερμικού τετρακύλινδρου κινητήρα 1.5 λίτρων, ο οποίος λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, αποδίδοντας 102 ίππους και 128 Nm ροπής, ενώ επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλή θερμική απόδοση στο 41%.

Το «παρών» δίνει επίσης ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και 250 Nm ροπής, γεννήτρια και μια μπαταρία χωρητικότητας 1,83 kWh. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 194 ίππους. Σημειώνεται ότι η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς με αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων. Σχετικά τώρα με τις επιδόσεις του νέου MG3, ανακοινώνεται επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εντός 8 δευτ. (η καλύτερη στην κατηγορία του) ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα σε 5 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 170 χλμ./ώρα.

Η επίσημη μέση κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές C02 είναι 4,4 λίτρα/100 χλμ. και 100 γρ./χλμ. αντίστοιχα (μετρήσεις WLTP). Οι εναλλαγές λειτουργίας του υβριδικού συστήματος εκτελούνται αυτόματα, ανάλογα με τα συνθήκες και είναι οι εξής.

EV: Το όχημα κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για όσο διάστημα το επιτρέπει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας.

Series: Ο κινητήρας λειτουργεί μέσω γεννήτριας, η οποία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα για κίνηση.

Series και Charge: Η προαναφερθείσα λειτουργία σε συνδυασμό με φόρτιση της μπαταρίας όταν η στάθμη της είναι χαμηλή.

Drive και Charge: Ο κινητήρας κινεί τους τροχούς, ενώ φορτίζει επίσης την μπαταρία μέσω της γεννήτριας.

Parallel: Τόσο ο κινητήρας όσο και ο ηλεκτροκινητήρας κινούν τους τροχούς.

Παράλληλα προφέρονται τρία εναλλασσόμενα από τον οδηγό προγράμματα οδήγησης (Eco, Standard και Sport). Η λειτουργία Eco εστιάζει στη βέλτιστη οικονομία καυσίμου και παρέχει ήπια απόκριση στο γκάζι, ενώ η Standard εξασφαλίζει ένα συνδυασμό οικονομίας και απόδοσης και ενδείκνυται για ταξίδια και τέλος το Sport στοχεύει στις καλύτερες επιδόσεις.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *