Mercedes: Ανανέωση στα σημεία για την EQA

staikouras 0191919111.jpg

Την ανανεωμένη έκδοση της EQA, παρουσίασε η Mercedes, βελτιώνοντάς τη στα σημεία, με κυριότερο τον τομέα της αυτονομίας.

Ο κυριότερος ίσως παράγοντας επιλογής ενός ηλεκτρικού μοντέλου, είναι η αυτονομία και η δυνατότητα κάλυψης όσο το δυνατόν μεγαλύτερων αποστάσεων, χωρίς το άγχος της φόρτισης, ειδικά σε χώρες όπως η Ελλάδα, όπου ακόμα τον δίκτυο δεν είναι ιδιαίτερα εκτεταμένο. Όταν όμως η μεγάλη αυτονομία συνδυάζεται με το όνομα της Mercedes-Benz, αλλά και την κατηγορία των SUV, τότε η επιλογή φαντάζει μονόδρομος, αφού η ανανεωμένη EQA μπορεί να διανύσει 560 χλμ. μέχρι να χρειαστεί φόρτιση, στην έκδοση 250+ με την μπαταρία ενέργειας 70,5 kWh.

Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις της Merdeces-Benz EQA εστιάζονται στο πίσω μέρος με τα νέας σχεδίασης φτερά και φωτιστικά σώματα

Αυτό γίνεται πλέον εφικτό με ορισμένες αεροδυναμικές βελτιώσεις στο αμάξωμα, όπως η διαφορετική σχεδίαση των πίσω φτερών και των πίσω φωτιστικών σωμάτων που λειτουργούν ως αεροτομή, σε συνδυασμό με τον πίσω διαχύτη. Παράλληλα, τοποθετήθηκαν νέοι τροχοί, με χαμηλής αντίστασης κύλισης ελαστικά και νέας σχεδίασης ζάντες, που συνεισφέρουν περαιτέρω στη μείωση των αεροδυναμικών αντιστάσεων.

Επιπροσθέτως, με την ενεργοποίηση του λειτουργικού συστήματος και πολυμέσων MBUX, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τη νέα λειτουργία παρακολούθησης αυτονομίας, που προβάλλει τις βέλτιστες επιλογές για την επίτευξη της χαμηλότερης κατανάλωσης ενέργειας.

Όπως η επιλογή του προγράμματος οδήγησης ECO ή την ECO+ επιλογή λειτουργίας του κλιματισμού ή την προβολή της μέγιστης δυνατής ταχύτητας οδήγησης, ώστε να μην χρειαστεί επιπλέον φόρτιση στο ταξίδι. Αυτή η ταχύτητα επιλέγεται και από το προσαρμοζόμενο cruise control, αν έχει ενεργοποιηθεί, δίνοντας ένα ακόμα βοήθημα στον οδηγό.

Ωστόσο κάποια στιγμή θ’ απαιτηθεί φόρτιση οπότε η Mercedes-Benz εξοπλίζει την  EQA με το σύστημα Mercedes me Charge, που επιτρέπει την αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ του αυτοκινήτου και του σταθμού φόρτισης, χωρίς να απαιτείται κάθε φορά η ταυτοποίηση του ιδιοκτήτη. Παράλληλα, εμφανίζει τους 2.400 διαθέσιμους σταθμούς ταχυ-φόρτισης στην Ευρώπη, ενώ το σύστημα Plug & Charge είναι διαθέσιμο σε 1.400 σταθμούς φόρτισης της Aral στη Γερμανία.

Η ανανεωμένη EQA, εκτός από βελτιωμένη αυτονομία, διαθέτει νέας σχεδίασης προφυλακτήρες και μπροστινά φωτιστικά σώματα, νέο τιμόνι και νέα οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, που είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού.

Όσον αφορά στον… ακουστικό εξοπλισμό, οδηγός και επιβάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών ηχητικών υποκρούσεων με το προαιρετικό σύστημα Burmester. Άμεσα διαθέσιμα είναι «Silver Waves» και «Vivid Flux», ενώ τα υπόλοιπα δύο παρέχονται online.

Στον τομέα των κινητήρων και των διαθέσιμων εκδόσεων δεν υπάρχουν αλλαγές, παραμένοντας στις τρεις, τις μπροσθιοκίνητες  EQA 250 & 250+ με κινητήρα απόδοσης 190 ίππων και 385 Nm ροπής και την τετρακίνητη EQA300 με κινητήρα 217 ίππων και 390 Nm ροπής. Τέλος, διαθέσιμη για πρώτη φορά είναι και η προσθήκη κοτσαδόρου και δυνατότητα έλξης ακόμα και 1.700 κιλών.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *