Η πιο γρήγορη Aston Martin Vantage όλων των εποχών

mati 2.jpg

Μετά από αρκετή αναμονή η Aston Martin τράβηξε το κάλυμμα και αποκάλυψε τη νέα έκδοση της Vantage. Στις περισσότερες περιπτώσεις τα facelift περιορίζονται σε μικρές παρεμβάσεις, χωρίς να αλλάζουν πολλά, βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου. Αυτό ωστόσο δεν φαίνεται να ισχύει στην περίπτωση της νέας Vantage η οποία έρχεται με σημαντικές αναβαθμίσεις στο κομμάτι του κινητήρα και της εμφάνισης, αλλά και με ένα σχεδόν νέο εσωτερικό.

Κάτω από το μακρύ καπό υπάρχει μια αναθεωρημένη έκδοση του γνωστού V8 των 4.0 L. με τα διπλά turbo που φέρει τη σφραγίδα της Mercedes-AMG. 

Οι νέες ρυθμίσεις που δέχθηκε το μοτέρ, σε συνδυασμό με την εγκατάσταση μεγαλύτερων turbo, απογείωσαν την ισχύ στους 655 PS και την ροπή στα 800 Nm – αύξηση κατά 30% και 15% αντίστοιχα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και μας λένε ότι μπροστά μας έχουμε την πιο γρήγορη Vantage που έχει κατασκευαστεί ποτέ για τον δρόμο.

Τροποποιήσεις δέχθηκε και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο ZF όπου πλέον είναι πιο γρήγορο. Όλες αυτές οι παρεμβάσεις έχουν ως αποτέλεσμα η νέα Vantage να επιταχύνει στο 0-100 km/h σε μόλις 3,4 sec. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 325 km/h. Για να παραμείνει ζωντανό το fun to drive στοιχείο που χαρακτηρίζει τη σειρά, η Aston Martin προχώρησε επίσης στην αύξηση της ακαμψίας του αλουμινένιου σασί τοποθετώντας ενισχύσεις στο πάτωμα.

Το αυτοκίνητο πατάει πάνω σε ζάντες αλουμινίου ελαφρού κράμματος των 21 ιντσών ενώ τα ελαστικά που έχει επιλέξει ο κατασκευαστής είναι τα Michelin Pilot Sport S 5. Στο εσωτερικό των τροχών υπάρχουν δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες για τον μπροστινό άξονα και τετραπίστονες για πίσω.

Όσοι δεν βολεύονται με αυτή την επιλογή μπορούν να επιλέξουν από τον προαιρετικό εξοπλισμό φρένα carbon ceramic, εξοικονομώντας 27 kg σε μη αναρτώμενη μάζα. Σημειώστε ότι το διθέσιο αυτοκίνητο ζυγίζει 1.605 kg και οι μηχανικοί της Aston Martin έχουν καταφέρει να το μοιράσουν 50:50 ανάμεσα στο μπροστινό και στο πίσω μέρος.

Το αμάξωμα της νέας Vantage είναι σχεδόν 3 cm πιο πλατύ σε σχέση με πριν και αυτό το στοιχείο προσθέτει πόντους στην σπορ αίσθηση που αποπνέει το αυτοκίνητο από την πρώτη κιόλας ματιά. Προς τα πάνω κινήθηκε και το μέγεθος της μάσκας η οποία έχει μεγαλώσει κατά 38% σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση.

Εντυπωσιακή είναι επίσης και η νέα φωτεινή υπογραφή που αποτελείται από προβολείς Matrix LED με ενσωματωμένα φώτα πορείας. Από εκεί και πέρα στις δύο άκρες του προφυλακτήρα έχουμε τους γνωστούς -από το προηγούμενο μοντέλο- κάθετους αεραγωγούς ενώ οι εξωτερικοί καθρέπτες στερούνται πλαισίου και οι χειρολαβές στις πόρτες είναι για πρώτη φορά αναδυόμενες.

Μια σχεδόν νέα εικόνα συναντάμε και στο εσωτερικό. Οι ενημερώσεις σε αυτόν τον τομέα θυμίζουν αρκετά την DB12, με την κεντρική κονσόλα να έχει επανασχεδιαστεί και να κάνει γωνία με το ταμπλό, ενώ στην κορυφή υπάρχει μια οθόνη αφής 10.25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων.

Παρελθόν αποτελεί και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τους τρεις τομείς και το κεντρικό στροφόμετρο. Στη θέση του έχει τοποθετηθεί μια ενιαία οθόνη ενώ νέα προσθήκη είναι και το τριάκτινο flat bottom τιμόνι.

Οι αποκαλύψεις για τη σειρά Vantage δεν σταματούν εδώ, αφού τους επόμενους μήνες αναμένεται να παρουσιαστεί και η αναθεωρημένη εκδοχή της ανοιχτής Volante. Η παραγωγή της νέας Aston Martin Vantage θα ξεκινήσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 ενώ οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *