Το δικό του δρόμο, σε σύγκριση με τα υπόλοιπα crossover της Hyundai, χαράζει το Bayon. H όψη του ξεχωρίζει με τη φαρδιά και χαμηλά τοποθετημένη μάσκα, ενώ στη βάση της υπάρχει αλουμινένια ποδιά. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι δυο επιπέδων, με τα επάνω στενόμακρα Led και τα κάτω να έχουν σχήμα βέλους, όταν τα κοιτάς από το πλάι.
Το μοτίβο βέλους υιοθετούν επίσης τα ψηλά τοποθετημένα και ακροβολισμένα πίσω Full Led φώτα. «Γέφυρα» ανάμεσα τους δημιουργεί μια λεπτή φωτεινή γραμμή κατά μήκος του πορτμπαγκάζ, τονίζοντας έτσι το πλάτος του οχήματος. Οι έντονες νευρώσεις προσδίδουν δυναμισμό στο προφίλ του νέου Bayon, ενώ οι πίσω κολόνες, στο τελείωμα τους, έχουν επίσης σχήμα βέλους. Οι αναλογίες του Bayon σε μήκος, πλάτος και ύψος διαμορφώνονται στα 4.180 χλστ., 1.775 χλστ. και 1.500 χλστ. (με 17αρες ζάντες) αντίστοιχα.
Γνώριμο το σκηνικό στα ενδότερα, καθώς έχει μεταφερθεί αυτούσιο από το νέο i20, στο οποίο άλλωστε βασίζεται το Bayon. Όλα τα πλαστικά είναι σκληρά, ωστόσο πείθουν με την πρώτη ματιά, χάρη στη στιβαρή συναρμογή τους.
Το εσωτερικό είναι ολόιδιο με αυτό του i20Θα θέλαμε όμως λίγο χρώμα ή κάποιο διακοσμητικό ένθετο να σπάει τη μουντάδα από τα μαύρα πλαστικά, ειδικά στις μεγάλες επιφάνειες στην όψη του ταμπλό. Εδώ βοηθάει τα βράδια ο ατμοσφαιρικός κρυφός μπλε Led φωτισμός στη βάση της κεντρικής κονσόλας, στα πάνελ των θυρών και στα πόδια των εμπρός επιβατών.
Υπάρχουν δυο οθόνες 10,25 ιντσών, μια για το ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια αφής για το σύστημα πολυμέσων. Οι χώροι για τα πόδια των πίσω επιβατών ικανοποιούν (μεταξόνιο 2.580 χλστ.), όμως το βασικό πλεονέκτημα είναι το πορτμπαγκάζ των 411 λίτρων.
Με το νέο Bayon η Hyundai άνοιξε περισσότερο τη βεντάλια στα crossover της, προσθέτοντας μια αξιόλογη, με μοντέρνα σχεδίαση, προσιτή, με καλούς χώρους και πλούσιο εξοπλισμό πρόταση. Με τον 1.0Τ βενζινοκινητήρα των 100 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, στην εξοπλιστική έκδοση Premium, το Bayon κοστίζει 22.540 ευρώ.