Η μοναδική εργοστασιακή 330 LM / 250 GTO με την οποία αγωνίστηκε η Ferrari σε μια σειρά αγώνων, αποτελεί ένα από τα πιο πολυπόθητα δημιουργήματα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Έλαβε μέρος στις 24 ώρες του Le Mans το 1962, με τους Lorenzo Bandini και Mike Parkes να παίρνουν τη θέση τους στο κόκπιτ. Παρόλο που δεν κατάφερε να τερματίσει τον αγώνα, λόγω σύγκρουσης στον 56ο γύρο, η συμμετοχή της στον εμβληματικό αγώνα προσθέτει πόντους στην αίγλη του οχήματος.
Την ίδια χρονιά, η εν λόγω 330 LM τερμάτισε δεύτερη στα 1.000 km του Nurburgring, ενώ συνέχισε να παίρνει μέρος σε αγώνες και το 1963. Το 1964 άλλαξε χέρια, με τον κινητήρα V12 των 4,0 L να αντικαθίσταται από έναν μικρότερο κινητήρα 3,0 L, προκειμένου να μπορεί να αγωνιστεί στο ιταλικό πρωτάθλημα GT.
Μέσα στα επόμενα χρόνια, το μοντέλο πέρασε στην κατοχή του προέδρου του Ferrari Club of America, πριν ξαναπουληθεί τη δεκαετία του ’80. Έκτοτε, έχει παραμείνει μέρος της ίδιας συλλογής, όπου και συντηρούνταν συστηματικά.
Το μοντέλο είναι ελάχιστα διαφορετικό από τη 250 GTO, στην οποία βασίστηκε. Το πάτωμα είναι μακρύτερο, προκειμένου να χωράει ο V12 των 4,0 L που έκρυβε κάτω από το κάλυμμα στην αρχή της ζωής του. Επιπροσθέτως, φέρει τηλεσκοπικούς αποσβεστήρες, ομοαξονικά ελατήρια κι ένα ατσάλινο σωληνοειδές πλαίσιο.
Η πανέμορφη και υπερσπάνια Ferrari 330 LM / 250 GTO θα διατεθεί σε δημοπρασία του οίκου RM Sotheby’s στις 13 Νοεμβρίου στη Nέα Υόρκη με τους εκτιμητές να αναφέρουν ότι ενδέχεται η τιμή της να ξεπεράσει τα 60 εκατ. δολάρια. Αν τα καταφέρει, θα βρεθεί κοντά στο να γίνει η πιο ακριβή Ferrari που έχει πουληθεί ποτέ σε δημοπρασία, αφού τον τίτλο κρατά αυτή τη στιγμή μία 250 GTO του 1963 που άγγιξε τα 70 εκατ. δολάρια σε ιδιωτική δημοπρασία το 2018.