Σε στοχευμένες αλλαγές τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα e-C4 και e-C4 X, με στόχο να είναι πιο αποδοτικά, προχώρησε η Citroen.
Και τα δύο μοντέλα απέκτησαν ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία μεγαλύτερης χωρητικότητας.
Ο νέος υβριδικός ηλεκτροκινητήρας (HSM) o οποίος σε σύγκριση με τον προηγούμενο, αποδίδει 156 αντί για 136 ίππους, ενώ η άμεσα διαθέσιμη ροπή παραμένει στα 260 Nm.
Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, διαθέτει 102 κυψέλες και 17 μονάδες, με τη χωρητικότητα της να αυξάνεται από τις 50 στις 54 kWh.
Η αυτονομία αυξήθηκε κατά +17% από τα 360 στα 420 χλμ. (επίσημη μέτρηση WLTP). Σχετικά με τη φόρτιση, στα e-C4 και e-C4 X στάνταρ είναι ο ενσωματωμένος μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW και προαιρετικός ο τριφασικός φορτιστής 11 kW. Επιπλέον από δημόσιο ταχυφορτιστή 100 kW, τα e-C4 και e-C4 X μπορούν να πετύχουν φόρτιση από 20%-80% σε λιγότερα από 30 λεπτά.
Τέλος, να πούμε ότι τα ηλεκτρικά e-C4 και e-C4 X στις εξοπλιστικές εκδόσεις Live, Feel και Feel Pack διατίθενται με τον ηλεκτροκινητήρα των 136 ίππων και με τη μπαταρία των 50 kWh, ενώ στην κορυφαία έκδοση Shine με το νέο ηλεκτροκινητήρα των 156 ίππων και με τη νέα μπαταρία των 54 kWh.
2 σκέψεις για “Citroen: Αλλαγές στα ηλεκτρικά e-C4 και e-C4 X”
Κακά τα ψέματα….είναι αμαξαρες.
Σούπερ