H κορυφαία έκδοση του RS6 Avant, η GT εμπνεύστηκε από το πρωτότυπο RS6 GTO και το αγωνιστικό Audi 90 quattro IMSA GTΟ του 1989.
Μόλις 660 μονάδες θα κατασκευαστούν και θα είναι φυσικά χειροποίητες, καθώς μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής και της βαφής του αμαξώματος, τα «γυμνά» Audi θα μεταφέρονται από το Νέκαρσουλμ στις κοντινές εγκαταστάσεις του Μπολινγκερ Χόφε, όπου συναρμολογούνται τα, επίσης περιορισμένης παραγωγής R8, e-tron GT quattro και RS e-tron GT.
Εκεί τοποθετούνται «με το χέρι» όλα τα ξεχωριστά στοιχεία της έκδοσης GT που μόνο λίγα δεν είναι. Ξεκινώντας από το άσπρο χρώμα (μαύρο η άλλη επιλογή) του αμαξώματος και τις λωρίδες σε γκρι κόκκινο και μαύρο χρώμα, τις ζάντες των 22 ιντσών, την πιο επιθετική μπροστινή μάσκα σε συνδυασμό με τα πιο τονισμένα φτερά και τον ανασχεδιασμένο πίσω διαχύτη.
Για εξοικονόμηση βάρους, το μπροστινό καπό, όπως και τα μπροστινά φτερά είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, στοιχείο που δείχνει τη μοναδικότητα της έκδοσης.
Φυσικά τα μηχανικά μέρη δεν θα μπορούσαν να μείνουν τα ίδια σε μία τόσο ιδιαίτερη έκδοσης, με τους μηχανικούς να επεμβαίνουν συνολικά σε βελτιώσεις των επί μέρους τμημάτων. Ο V8 των 4.0 λίτρων με τα δύο τούρμπο, απέκτησε επιπλέον ισχύ, που φτάνει πλέον τους 630 ίππους και 850 Nm ροπής (30 επιπλέον ίπποι και 50 Nm ροπής σε σχέση με το RS6), με αποτέλεσμα τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε 3.3 δευτ. και τα 200 χλμ./ώρα σε 11.5 δευτ., μισό δευτερόλεπτο λιγότερο από την βασική έκδοση. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 305 χλμ./ώρα, ενώ υπεύθυνα για την πέδηση είναι κεραμικά φρένα.
Η κίνηση μεταδίδεται φυσικά σε όλους τους τροχούς, με το κεντρικό διαφορικό να κατανείμει μόνιμα τη ροπή σε αναλογία 40:60 μεταξύ μπροστινού και πίσω άξονα, ενώ όταν οι τροχοί ολισθαίνουν, η αναλογία μπορεί να μεταβληθεί μέχρι το 70:30 ή 15:85, ανάλογα τις συνθήκες. Το κεντρικό διαφορικό είναι ρυθμισμένο ώστε να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια, ενώ και το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic των οκτώ σχέσεων, προσφέρει ακόμα πιο γρήγορες αλλαγές.
Τροποποιήσεις έγιναν και στο πίσω διαφορικό, που είναι ειδικά ρυθμισμένο για την έκδοση GT, με περισσότερη ακρίβεια και σπορ οδική συμπεριφορά. Η βασική ανάρτηση της ειδικής έκδοσης είναι ρυθμιζόμενη, με ελατήρια, αν και οι μελλοντικοί τυχεροί κάτοχοι, μπορούν να επιλέξουν ή την σπορ ανάρτηση RS με το σύστημα Dynamic Ride Control ή τη ρυθμιζόμενη αερανάρτηση. Τα ελαστικά που φορά της έκδοσης είναι Continental Sport Contact 7, διαστάσεων… 285/35 R22.
Σε μία τέτοια ειδική έκδοση, όπως είναι λογικό, επεμβάσεις έγιναν και το εσωτερικό, με τις απαραίτητες πινελιές, σε κόκκινες και καφέ αποχρώσεις, φυσικά τον αριθμό παραγωγής, λογότυπα «RS6 GT» και νέα μπάκετ δερμάτινα καθίσματα RS.
Η παραγωγή του RS6 GT θα ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2024, με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από τις 220.000 ευρώ.