Στην κατάργηση του i από την ονομασία των μοντέλων της προχωρά η BMW.
H στρατηγική ονομασίας, που ξεκίνησε στις αρχές του 1970 με την 520i, περιελάμβανε τη χρήση του «i» στο τέλος και αναφέρονταν στο σύστημα ψεκασμού (injection) του κινητήρα. Παράλληλα, το γράμμα «d» επιλέχθηκε για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, αντί για το i. Με αυτό τον τρόπο ήταν εύκολο να καταλάβει κανείς τον τύπο του κινητήρα.
Ωστόσο, φαίνεται ότι από το 2024 αυτό θα αλλάξει. Σύμφωνα με πληροφορίες η γερμανική φίρμα θα μεταβάλλει την ονομασία, αφαιρώντας το «i» από τα θερμικά μοντέλα της. Η αρχή θα γίνει, πάντα σύμφωνα με την ίδια πληροφόρηση, από τη σειρά 1 που θα μπει στην παραγωγή τον Ιούλιο του 2024.
Φυσικά, το γράμμα «i» θα συνεχίσει να υπάρχει μπροστά από τους αριθμούς των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της BMW και ίσως αυτός να είναι και ο λόγος που μπορεί να προκύψει αυτή η διαφοροποίηση, σε μια εποχή που η αυτοκινητοβιομηχανία στρέφεται με γρήγορους ρυθμούς, τουλάχιστον στην Ευρωπαϊκή Ένωση, προς την ηλεκτροκίνηση.
Αντίθετα, το γράμμα «d» θα εξακολουθεί να «συντροφεύει» τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα. Μάλιστα, στην ίδια ανάρτηση εκφράζεται η πίστη ότι αυτή η αλλαγή θα είναι μόνιμη και θα «επεκταθεί» και στη νέα Σειρά 2 Gran Coupe, που αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Νοέμβριο του 2024, αλλά και την BMW X3 επόμενης γενιάς.
Οι αλλαγές στην ονοματοδοσία δεν είναι σπάνιες για τα brand. Στο παρελθόν, οι δύο τελευταίοι αριθμοί στα μοντέλα της BMW «αποκάλυπταν» τη χωρητικότητα του κινητήρα. Για παράδειγμα στην 325i, ο κινητήρας ήταν 2,5 L. Ωστόσο, με την πάροδο των ετών, αυτό άλλαξε και πλέον υποδηλώνουν την απόδοση του μοντέλου. Ενδεικτικό το γεγονός ότι τόσο η 320i όσο και η 330i έχουν τον ίδιο 2λιτρο κινητήρα, αλλά με διαφορετική απόδοση ισχύος.