Η ιστορική 356, αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της εμβληματικής γερμανικής εταιρείας.
Οι πρώτες 356 κατασκευάστηκαν χειροποίητα το 1948 στο Γκμουντ της Αυστρίας
Παρότι τα χαλύβδινα κομμάτια μπορούσαν να παραχθούν σχετικά γρήγορα, η διαδικασία σμίλευσης του εξωτερικού αμαξώματος αποδείχθηκε επίπονη, καθώς τα φύλλα αλουμινίου έπρεπε να διαμορφωθούν με σφυριά και στη συνέχεια να εφαρμοστούν επανειλημμένα στο ξύλινο πλαίσιο για σύγκριση. Μια χρονοβόρα διαδικασία με πάρα πολλές επαναλήψεις μέχρι οι πόρτες, το καπό, η οροφή και τα φτερά να ταιριάξουν τέλεια στο ξύλινο μοντέλο.
Ένας ειδικός χρειάστηκε τουλάχιστον 90 ώρες για να σχηματίσει τέλεια το εξωτερικό «δέρμα» της 356. Συνολικά παρήχθησαν 52 οχήματα τύπου 356/2, από τα οποία ήταν 44 Coupe και 8 Cabriolet. Υπήρχαν επίσης επιπλέον 8 έως 10, που αργότερα χαρακτηρίστηκαν SL (superlight), αλλά ολοκληρώθηκαν το 1951-19552 από το αγωνιστικό τμήμα της Στουτγάρδης.
Το 1949 σταμάτησαν να χρησιμοποιούνται δερμάτινες θήκες γεμάτες άμμο και ξύλα ως «φόρμες» πάνω στις οποίες οι τεχνίτες της Porsche σμίλευαν με σφυριά τις λαμαρίνες. Τα σύγχρονα πιεστήρια έφεραν νέα εποχή ταχύτερης παραγωγής, με πρέσες που κατήργησαν τα σφυριά.