kalathi adoniskalathi adonis

Μέσα στις επόμενες δέκα ημέρες αναμένεται να ενταχθούν στο καλάθι του νοικοκυριού 15 και πλέον προϊόντα που θα αφορούν διαβητικούς καταναλωτές αλλά και άλλες κατηγορίες που χρειάζονται ειδική διατροφή. Αυτό επιβεβαίωσε την Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου, ο υπουργός Ανάπτυξης, Αδωνις Γεωργιάδης, κατά την επίσκεψή του σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ, ενώ αποκάλυψε πως στις σκέψεις του Υπουργείου είναι και η περίοδος των εορτών και το ενδεχόμενο εορταστικού καλαθιού.

«Ξεκινάμε το καλάθι για τις ειδικές κατηγορίες, πιστεύω σε περίπου δέκα μέρες να είμαστε έτοιμοι να το ανακοινώσουμε, περίπου 15 προϊόντα που θα είναι όχι μόνο για διαβητικούς, για ειδικές κατηγορίες ανθρώπων που έχουν προβλήματα υγείας και που αναγκαστικά πρέπει να αγοράζουν συγκεκριμένα προϊόντα. Κι επίσης σκεφτόμαστε να δούμε τι θα κάνουμε για το εορταστικό καλάθι της εποχής των εορτών» ανάφερε χαρακτηριστικά ο κ. Γεωργιάδης που ξεκαθάρισε πως: «Δεν πρόκειται να αφήσουμε τον καταναλωτή ούτε μια εβδομάδα μόνο του, κάθε εβδομάδα θα είμαστε στις αλυσίδες, κάθε εβδομάδα θα πιέζουμε να πέσουν οι τιμές. Εάν κάποια πάει να αυξήσει τις τιμές θα είμαστε εκεί για τον ανάποδο λόγο, δε θα διστάσω να το κάνω, να το ξέρουν αυτό όλοι, εδώ δεν παίζουμε. Εδώ θα γλιτώσουμε χρήματα στους καταναλωτές ο κόσμος να χαλάσει, τέρμα. Λοιπόν το εργαλείο δουλεύει».

 

Ο Αδωνις Γεωργιάδης επισκέφθηκε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ καθώς την εβδομάδα που πέρασε το μεν πρώτο κατέγραψε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση στις τιμές των προϊόντων του καλαθιού, το δε δεύτερο παρουσίασε το χαμηλότερο σε αξία καλάθι. «Οι λίγες αυξήσεις που βλέπετε σε περίπου 75 από τα 850 προϊόντα σε ένα ποσοστό 9% είναι μόνο σε νωπά προϊόντα, εκεί που λόγω συγκυρίας μπορεί να αλλάξει η τιμή. Αντιθέτως, στα συσκευασμένα προϊόντα που μπορεί να γίνει και πολύ εύκολα η σύγκριση, όλες οι αλυσίδες αυτή την εβδομάδα έχουν χαμηλώσει τις τιμές τους και θέλω να τις συγχαρώ όλες μία προς μία ονομαστικά» ανέφερε σχολιάζοντας την αύξηση τιμής σε κάποια προϊόντα.

Ενώ απαντώντας για τις διαφορές που υπάρχουν στις τιμές απάντησε: «Έχουμε σε 186 προϊόντα, ποσοστό 22%, έχουμε σε 75 προϊόντα, ποσοστό 9%, αυξήσεις τιμών και έχουμε 555 περίπου προϊόντα, ποσοστό 69%, στα οποία είναι σταθερές οι τιμές τους. Αν αθροίσετε όμως την αξία του κάθε καλαθιού, θα δείτε ότι κάθε καλάθι από την κάθε αλυσίδα από εβδομάδα σε εβδομάδα στο σύνολο της αξίας έχει χαμηλότερη τιμή, άρα οι τιμές σε γενικές γραμμές πέφτουν. Το λέω διότι και η πρωτοβουλία μας αυτή στο Υπουργείο Ανάπτυξης, δική μου και του κυρίου Παπαθανάση, για να φτιάξουμε το καλάθι του νοικοκυριού ως συνήθως συμβαίνει στην αρχή λοιδορήθηκε. Τι έλεγε η αντιπολίτευση; “Δε θα πιάσει, δεν κάνει δουλειά, είναι μόνο για σόου, ο Γεωργιάδης θα ψάχνει να βρει τα κανάλια” και ούτω καθεξής.


Τι γίνεται στην πράξη; Στην πράξη βρίσκεις γάλα με 1,09 σε κάποια αλυσίδα, από εκεί που είχε φτάσει 1,70, στην πράξη βρίσκεις μακαρόνια με 0,60 από εκεί που είχε φτάσει το μακαρόνι τα 500 γραμμάρια 1 ευρώ, στην πράξη βρίσκεις κοτόπουλο με 2,90 από εκεί που το κοτόπουλο είχε πάει 4 ευρώ και ούτω καθεξής. Άρα, όσο η αντιπολίτευση χλευάζει και απαξιώνει τόσο εμείς με τη δουλειά μας θα κερδίζουμε χρήματα για τους καταναλωτές».

 
«Θα είμαι ειλικρινής. Ο αριθμός 51 δεν θα αλλάξει. Μπορεί να αλλάξουμε λίγο τη σύνθεση, θα το δούμε, αλλά ο αριθμός θα παραμείνει ο ίδιος. Επαναλαμβάνω: ο στόχος μας είναι να πιεστούν οι αλυσίδες να συγκριθούν στις τιμές. Άρα, όσο αλλάζουμε τη σύνθεση, τόσο δεν μπορεί να γίνει εύκολα η σύγκριση. Τώρα δεν μπορεί να ξεφύγει κανένας. Θέλω να βλέπετε εσείς στον e-KΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ κάθε εβδομάδα ποιος έχει ρίξει την τιμή. Εδώ πια δεν θα μπορεί κανείς να μας κοροϊδέψει. Δεν είναι θέμα αν είμαστε φίλοι ή εχθροί με κάποια αλυσίδα. Είναι ότι θα βλέπουν οι καταναλωτές ποια αλυσίδα προσφέρει τα καλύτερα και αυτή η αλυσίδα που προσφέρει τα καλύτερα, θα την επιβραβεύσει ο καταναλωτής και έτσι οι τιμές θα πέφτουν» συμπλήρωσε μεταξύ άλλων.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *