cayenne v8 phev 21 7 23.pngcayenne v8 phev 21 7 23.png

Η μελλοντική ισχυρότερη Cayenne θα χρησιμοποιεί plug-in υβριδικό σύστημα, το οποίο συνδυαστικά θα παράγει πάνω από 700 ίππους και 900 Nm ροπής. Ο θερμικός V8 κινητήρας θα έχει ισχύ που θα ξεπερνά τους 500 ίππους και ο ηλεκτροκινητήρας κοντά στους 200 ίππους. Σχετικά με τη μπαταρία που θα χρησιμοποιεί, η χωρητικότητα της θα αυξηθεί 30%, ενώ θα υποστηρίζει και πιο γρήγορη φόρτιση. Οι επιδόσεις αναμένονται εκρηκτικές με την τελική ταχύτητα να πλησιάζει ή ακόμα και να ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα.

Προς το παρόν δεν έχει βαπτιστεί η κορυφαία Cayenne, ενώ δεν αποκλείεται να επαναχρησιμοποιήσει από τη γκάμα το όνομα Turbo S E-Hybrid. Η πλήρης αποκάλυψη της ίσως πραγματοποιηθεί στην επερχόμενη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Η Porsche πάντως δηλώνει ότι θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες από τα τέλη του καλοκαιριού και ότι οι παραδόσεις θα αρχίσουν στα μέσα Νοεμβρίου. Παράλληλα η γερμανική εταιρεία των supercars δημοσίευσε και μια σειρά teaser φωτογραφιών με την Cayenne των 700 ίππων με coupe αμάξωμα και το πακέτο GT, στο στάδιο των δοκιμών εξέλιξης.

Η διάθεση της θα γίνεται στις περισσότερες παγκόσμιες αγορές, καθώς θα ξεπερνά τα εμπόδια για τις αυστηρότερες εκπομπές ρύπων που συνάντησε σε Ευρώπη η Cayenne Turbo GT, η οποία αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή της ιεραρχίας με 650 ίππους, αλλά της απαγορεύεται η είσοδος στη Γηραιά Ήπειρο.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *