Με στόχο την δημιουργία ένος κορυφαίου κατασκευαστή μπαταριών προκειμένου να προμηθεύει το διευρυμένο στόλο ηλεκτρικών οχημάτων της κινείται ο Όμιλος Volkswagen.
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δεσμεύσει επενδύσεις 20 δισ. ευρώ μέχρι το 2030 για να μετατρέψει τη μονάδα μπαταριών PowerCo σε ένα μεγαθήριο με 20.000 εργαζόμενους και αρκετή χωρητικότητα για 3 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα ετησίως.
Η VW σχεδίασε μια νέα ώθηση κερδών, με τον Οικονομικό Διευθυντή Άρνο Άντλιτς να δηλώνει ότι η εταιρεία παραμένει ανοιχτή για την πώληση μετοχών της PowerCo.
Ενώ η Mercedes-Benz εκμεταλλεύεται ένα εργοστάσιο της Amperex Technology Co. Ltd. στην Ουγγαρία και έχει ενώσει τη Stellantis και την TotalEnergies σε ένα εγχείρημα 7,3 δισεκατομμυρίων ευρώ για μπαταρίες, η VW προσαρμόζει τα εργοστάσια μπαταριών της χωρίς άλλες συνεργασίες.
Η PowerCo θα κατασκευάσει ενοποιημένες κυψέλες σχεδιασμένες για να ταιριάζουν στις περισσότερες πλατφόρμες EV του ομίλου, μια στρατηγική που θα αποτελούσε σημαντικό πλεονέκτημα εάν η εταιρεία μπορέσει να το πετύχει.
Οι μονάδες κυψέλης που δημιουργεί στη Γερμανία, την Ισπανία και τον Καναδά θα υποστηρίξουν την απομάκρυνσή της από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Η προσπάθεια «μας κρατά ξύπνιους τη νύχτα», δήλωσε ο Τόμας Σμαλ, επικεφαλής τεχνολογίας της VW, ο οποίος προεδρεύει επίσης στην PowerCo, σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television.
Ο ίδιος είπε ότι είναι βέβαιος πως η δραστηριότητα μπαταριών της VW θα είναι σε θέση να ανταποκριθεί στη ζήτηση του ομίλου και επίσης να πουλήσει σε τρίτους.