volkswagen up 10 10 23volkswagen up 10 10 23

H Volkswagen, στο πλαίσιο ανακατατάξεων της υφιστάμενης γκάμας, αποφάσισε να καταργήσει το up!

Μάλιστα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το τελευταίο up! έχει ήδη κυλίσει από τη γραμμή του εργοστασίου που βρίσκεται στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας. Για την ιστορία να πούμε ότι η καριέρα του up! κράτησε 12 χρόνια, καθώς έκανε πρεμιέρα το 2011 ως διάδοχος του Fox, ενώ το 2019 δέχτηκε μια ανανέωση.

Υπενθυμίζουμε ακόμα ότι προσφέρονταν με κινητήρες βενζίνης, φυσικού αερίου, αλλά και με αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Ωστόσο προς το τέλος του 2020 η Volkswagen πήρε την απόφαση να σταματήσει προσωρινά να δέχεται παραγγελίες για το ηλεκτρικό e-up! Αιτία ήταν η μεγάλη ζήτηση που υπήρχε, με την παραγωγή να μη μπορεί να ανταποκριθεί. Το βιβλίο παραγγελιών του e-up! άνοιξε και πάλι το Φεβρουάριο του 2022.

Σημειώνεται ακόμα ότι τα «ξαδέλφια» του up!, τα Skoda Citigo και Seat Mii, έχουν επίσης πάψει να υφίστανται. Επίσης η ισχυρότερη GTi έκδοση του up! έχει βγει από τον κατάλογό εδώ και δέκα μήνες.

Γενικότερα οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαταλείπουν την κατηγορία Α, καθώς το κόστος του επιβεβλημένου εξηλεκτρισμού στα μικρά μοντέλα, είναι υψηλό και δεν αφήνει σημαντικά περιθώρια κέρδους, ενώ σημαντικό ρόλο παίζουν οι διαρκώς αυστηρότεροι κανονισμοί για τους εκπεμπόμενους ρύπους.

Το απερχόμενο up! θα αντικατασταθεί από το ID. 1, το οποίο θα είναι το μικρότερο στη γκάμα με τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Volkswagen. 

Η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να προσφέρει από το 2033 μόνο ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *