Τα γενέθλια της Jarama GT, γιόρτασε η Lamborghini.
Ήταν Μάρτιος του 1970 όταν η ιστορική Jarama GT πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Βαπτίστηκε έτσι από την ομώνυμη περιοχή που βρίσκεται στα βόρεια της Μαδρίτης και είναι ξακουστή για τις ταυρομαχίες της. Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι έμβλημα της ιταλικής εταιρείας των supercars είναι ο μαινόμενος ταύρος.
Η Jarama GT ήταν το τελευταίο δείγμα γραφής των grand touring 2+2 θέσεων οχημάτων της Lamborghini. Σχεδιάστηκε από τον Μαρτσέλο Γκαντίνι για λογαριασμό της Carrozzeria Bertone και κατασκευάζονταν στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στο Γκρουγκλιάσκο του Τορίνου.
Τροφοδοτούνταν από V12 κινητήρα 4.0 λίτρων, ο οποίος ήταν τοποθετημένος στο εμπρός τμήμα, απέδιδε 350 ίππους και επέτρεπε μέγιστη ταχύτητα 260 χλμ./ώρα. Σημειώστε ότι εκτός της LM 002 και της σύγχρονης Urus, η Jarama GT ήταν η μόνη Lamborghini που δε διέθετε κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα. Η κίνηση μεταδίδονταν στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων.
Σύμφωνα με τη Lamborghini η Jarama GT χρησιμοποιούσε ένα ανανεωμένο σασί, το μετατρόχιο της αυξήθηκε κατά 10 εκατοστά, φτάνοντας τα 1.490 χλστ., πατούσε σε τροχούς μαγνησίου Campagnolo 15 ιντσών, ενώ το σύστημα πέδησης της περιελάβανε τέσσερις δίσκους με τους εμπρός να είναι αεριζόμενοι. Το εσωτερικό της Jarama GT περιγράφεται πολυτελές με δερμάτινές επενδύσεις, air-condition, άνετους χώρους για τους επιβάτες και μεγάλο πορτμπαγκάζ.
To 1972 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Lamborghini σύστησε την ισχυρότερη Jarama GTS των 365 ίππων. Διακρίνονταν για τον ενσωματωμένο αεραγωγό στο εμπρός καπό, ενώ δυο ακόμα αεραγωγοί υπήρχαν στο πίσω τμήμα των μπροστινών φτερών. Στα ενδότερα τώρα είχε επανασχεδιαστεί το ταμπλό, απέκτησε νέα όργανα και νέα σχεδίαση μπροστινών καθισμάτων, ώστε να βελτιωθεί η ευρυχωρία των πίσω επιβατών.
Συνολικά η Lamborghini κατασκεύασε 328 Jarama, εκ των οποίων οι 176 στην έκδοση GT (1970-1973) και οι υπόλοιπες 152 στην έκδοση GTS (1972-1976).