Την επίσημη πρεμιέρα της σε ελληνικό έδαφος έκανε η νέα BMW XM, εντυπωσιάζοντας τόσο με τις επιδόσεις της όσο και με την εμφάνισή της.
Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από το τμήμα Μ Division της βαυαρικής εταιρείας, το οποίο συμπλήρωσε μισό αιώνα ζωής.
Οι εξωτερικές διαστάσεις κάνουν την XM επιβλητική, καθώς έχει μήκος 5.110 χλστ., πλάτος 2.005 χλστ. και ύψος 1.755 χλστ. Τα στενόμακρα Led φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω, οι τροχοόι των 22 ή 23 ιντσών, οι διπλές κάθετα τοποθετημένες εξατμίσεις, η μεγάλη μάσκα με φωτιζόμενο περίγραμμα, και οι αιχμηρές γραμμές και τα τετραγωνισμένα φτερά, δίνουν ένα επιβλητικό αποτέλεσμα.
Η «απλή» ΧΜ στην ελληνική αγορά ξεκινάει από 190.300 ευρώ. Τροφοδοτείται από το θηριώδη V8 twin-turbo κινητήρα των 4.4 λίτρων, με ισχύ 490 ίππους και ροπή 650 Nm. H κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF, στο οποίο στεγάζεται και ένας ηλεκτροκινητήρας 197 ίππων. Έτσι συνδυαστικά η ισχύς σκαρφαλώνει στους 653 ίππους (5.400 σ.α.λ.) και η ροπή στα 800 Nm (1.600-5.000 σ.α.λ.).
To «παρών» δίνει και μια μπαταρία χωρητικότητας 25,7 kWh, η οποία με μια πλήρη φόρτιση υπόσχεται αυτονομία έως 88 χλμ. (μέτρηση WLTP) αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενεργείας και με μέγιστη ταχύτητα τα 140 χλμ./ώρα, ενώ ο οnboard φορτιστής είναι 7,4 kW. O πίνακας των επιδόσεων αναγράφει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτ. και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, ενώ με το προαιρετικό πακέτο M Driver’s φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.
Ειδική μνεία αξίζει στην κορυφαία XM Label Red, η οποία αναμένεται το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους με τιμή 218.250 ευρώ (η Limited Carbon Black στα 229.270 ευρώ), όμως αποζημιώνει με 748 ίππους, ροπή 1.000 Nm και ικανότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,9 δευτ.