Screenshot 619Screenshot 619

Σε αργία τέθηκε ο επιθεωρητής Νικόλαος Δημητρίου με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο οποίος ήταν και εκείνος που τοποθέτησε τον 59χρονο σταθμάρχη στην κρίσιμη θέση το μοιραίο βράδυ της τραγωδίας στα Τέμπη.

Πάντως, όπως υποστηρίζει ο ίδιος, σύμφωνα με το φύλλο μηνιαίων παρουσιών που ήδη έχει καταθέσει στον ανακριτή, στον οποίο σημειώνει ότι πήγε αυτοβούλως την επομένη του πολύνεκρου δυστυχήματος, στη νυκτερινή βάρδια έπρεπε να εργάζονται τρεις σταθμάρχες: ο ένας να σχολάσει στις 11 το βράδυ και οι άλλοι δύο να αναλάβουν βάρδια στις 10 το βράδυ μέχρι τις 7 το πρωί της επομένης.

«Ζητώ να καταθέσω για το δυστύχημα. Είχαμε σωρεία λαθών λίγες ώρες πριν την μετωπική σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών τα οποία αν είχαν προβλεφθεί δεν θα μιλούσαμε σήμερα για εθνική τραγωδία. Είχα βάλει 3 σταθμάρχες το μοιραίο βράδυ. Όμως ο ένας έφυγε πριν τη λήξη της βάρδιας του» δήλωσε ο επιθεωρητής στον ΣΚΑΪ.

Σύμφωνα όσα ισχυρίστηκε ο επιθεωρητής, όπως μεταδίδει το Open, στην βάρδια έπρεπε λοιπόν να είναι δύο σταθμάρχες, ο ένας εμπειρότερος και δεύτερος ο 59χρονος, ωστόσο, ο πρώτος και εμπειρότερος δεν ήταν στο πόστο του.

Ο επιθεωρητής ισχυρίζεται ακόμη πως ευθύνη φέρει και ο σταθμάρχης Νέων Πόρων που είδε στον πίνακα διαχείρισης κυκλοφορίας να κινούνται στην ίδια γραμμή οι δύο αμαξοστοιχίες, αλλά δεν σήμανε συναγερμό ώστε να «κινητοποιήσει» και τον σταθμάρχη της Λάρισας.

Σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο ΣΚΑΪ, ο ίδιος ισχυρίζεται ότι ποτέ δεν έλαβε επισήμως από τον Οργανισμό που υπηρετεί ότι μπήκε σε αργία και τονίζει ότι δεν υπάρχει και καμία νομική βάση ώστε να τεθεί εκτός Οργανισμού. Τέλος, ο επιθεωρητής ισχυρίζεται ότι είχε κάθε δικαίωμα να τον τοποθετήσει στην συγκεκριμένη θέση καθώς όπως λέει ο 59χρονος είχε λάβει την πιστοποίηση εργασίας, άρα μπορούσε να μπει κανονικά στη βάρδια.

Από

3 σχόλια στο “Τέμπη – επιθεωρητής του ΟΣΕ: «Είχα ορίσει δύο σταθμάρχες στη Λάρισα, αλλά ο ένας έλειπε»”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *