Ένα από τα πλέον εμβληματικά μοντέλα της Nissan, το GT-R είναι κοντά στην ανανέωση του, παρόλο που η τρέχουσα γενιά R35 δείχνει να συνεχίζει να τα πηγαίνει εξαιρετικά σε πωλήσεις ακόμη και σήμερα.
Τον περασμένο Οκτώβριο, η Nissan αποκάλυψε στο Japan Mobility Show τα πρώτα της πλάνα για την επόμενη γενιά του μοντέλου. Πρόκειται για το Hyper Force Concept, το οποίο, πέρα από τον εντυπωσιακό του σχεδιασμό, υπόσχεται 1.360 PS. Τώρα, ο διευθυντής σχεδιασμού προγράμματος της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, Giovanny Arroba, αποκάλυψε ότι το συγκεκριμένο concept car αναμένεται να εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής μέχρι το 2030.
Ο Arroba αναφέρθηκε σε αυτό ως ένα «παράτολμο αλλά χειροπιαστό όνειρο που μπορεί να επιτευχθεί πριν το τέλος της δεκαετίας.» Είπε επίσης ότι «τα σχήματα κι οι αναλογίες δεν είναι βασισμένα στη φαντασία.» Όπως είναι λογικό, οι αντιδράσεις του κοινού είναι ανάμικτες. Πολλοί είναι εκείνοι που δε θεωρούν ότι ένα ηλεκτρικό supercar θα έχει επιτυχία, ενώ αρκετοί άλλοι ψηφίζουν «υπέρ» ενός τέτοιου πρότζεκτ.
Πάντως, ο διευθυντής προϊόντων της εταιρείας παγκοσμίως, Ivan Espinosa, είχε δηλώσει παλαιότερα ότι η Nissan θα περιμένει η τεχνολογία των μπαταριών στερεού τύπου να «ωριμάσει», πριν λανσάρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό GT-R. Σύμφωνα με τα πλάνα των Ιαπώνων, το πρώτο EV με μπαταρίες στερεού τύπου θα καταφτάσει το 2028, με εκείνους να υπόσχονται διπλάσια ενεργειακή πυκνότητα και τριπλάσιες ταχύτητες φόρτισης, σε σχέση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Το μοντέλο που θα λανσαριστεί το 2028 θα είναι ένα νέο προϊόν στην γκάμα της Nissan και δε θα σχετίζεται με κανένα ήδη υπάρχον, αφού θα χρειαστεί να εξελιχθεί μία εντελώς καινούργια πλατφόρμα για να το «φιλοξενήσει».