toyota-ft-se-concept-11-12-2023-111toyota-ft-se-concept-11-12-2023-111

Ο διάδοχος του MR2 θα είναι το ηλεκτρικό concept FT-Se, που παρουσίασε τον Οκτώβριο η Toyota στο Japan Mobility Show.

Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει αποκαλύψει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το μοντέλο που θα περάσει στην παραγωγή, όμως οι πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές κι οι εικόνες που έχει δημοσιεύσει η ίδια, δίνουν μια… πρώτη γεύση.

Παρόλο που το όχημα είναι προς το παρόν σε concept μορφή, η εμφάνιση αναμένεται να ακολουθήσει την ίδια σχεδιαστική γραμμή, με τη φουτουριστική προσέγγιση. Στο μπροστινό μέρος έχουν τοποθετηθεί μεγάλες εισαγωγές αέρα, όπως και μια ακόμα μεγαλύτερη γρίλια.

Εκτός αυτού, έχουν προστεθεί κάθετα φωτιστικά σώματα που αποτελούν την αρχή της φωτιστικής μπάρας που «τρέχει» μέχρι το πίσω μέρος. Εκεί, βρίσκει κανείς τον διαχύτη που εκτείνεται σε όλο το πλάτος, όπως και λεπτά φωτιστικά σώματα.

Η καμπίνα του concept δείχνει να είναι αρκετά έτοιμη να περάσει στην παραγωγή, αφού έχει μινιμαλιστικό χαρακτήρα και σχεδιασμό. Μία οριζόντια οθόνη έχει τοποθετηθεί στο ταμπλό και λειτουργεί ως πίνακας οργάνων, ενώ δύο μικρότερες οθόνες προσφέρουν πρόσβαση στις λειτουργίες του οχήματος και το σύστημα infotainment.

Ο Fumihiko Hazama, επικεφαλής μηχανικός του concept, αποκάλυψε πριν λίγες μέρες σε συνέντευξή του στο Top Gear, ότι το FT-Se έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, κάτι που σημαίνει ότι το μοντέλο θα έχει τετρακίνηση. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα 0-100 km/h θα γίνονται σε λιγότερο από 3,0 sec, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 km/h.

Η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει επίσης ότι το ηλεκτρικό coupe θα χρησιμοποιήσει τις μπαταρίες υψηλών επιδόσεων του Lexus LF-ZC. Δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως η Lexus στοχεύει να προσφέρει στο όχημα διπλάσια αυτονομία, σε σχέση με άλλα, «συμβατικά» EV, δηλαδή σχεδόν 1.000 km.

Ως concept car, το μοντέλο φέρει σήματα του τμήματος GR, στα φτερά, το μπροστινό μέρος και το τιμόνι, και πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο του αγωνιστικού βραχίονα της εταιρείας. 

Είναι λοιπόν πιθανό, ότι το μοντέλο θα διατηρήσει την ονομασία FT-Se, ενώ όσοι ονειρεύονταν την επιστροφή της ονομασίας ‘MR’ μάλλον θα μείνουν με την όρεξη. 

Το ντεμπούτο του μοντέλου θα γίνει μετά το 2026.

Όσο για την τιμή του, δεν έχει αποκαλυφθεί κανένα στοιχείο που να υποδεικνύει το εύρος που θα κινηθεί η Toyota. 

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *