volkswagen variant 222.pngvolkswagen variant 222.png

Ντεμπούτο για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό station-wagon της Volkswagen, ID.7 Tourer.

Παρά το γεγονός ότι τα station-wagon γνωρίζουν πτώση στις διεθνείς αγορές, λόγω των SUV, ωστόσο, το τελευταίο διάστημα σε αυτή τη μικρή ομάδα έρχεται να προστεθεί και το Volkswagen ID.7 Tourer, με δύο μάλιστα εκδόσεις από πλευράς μπαταριών, με  77 ή 86 kWh και πορτμπαγκάζ 605 λίτρων.

Το νέο Volkswagen ID.7 Tourer από πλευράς design μοιράζεται το μεγαλύτερο μέρος της σχεδίασης και των εξωτερικών του διαστάσεων με την έκδοση fastback sedan.

Και τα δύο μοντέλα, έχουν μήκος 4,96 μ. με μεταξόνιο 2,97 μ. που αποτελεί μια λύση σχεδιασμένη για να προσφέρει το μεγαλύτερο δυνατό χώρο στην καμπίνα.

Φυσικά, όπως είναι λογικό να σκεφτεί κανείς, τα δύο μοντέλα διαφέρουν ιδιαίτερα στο πίσω μέρος του αμαξώματος, όπου το νέο Tourer έχει λιγότερο κεκλιμένη γραμμή οροφής, ώστε να δώσει περισσότερο «αέρα» φόρτωσης.

Προχωρώντας στο εσωτερικό, το πρώτο πράγμα που πρέπει να μιλήσουμε είναι σίγουρα ο χώρος των αποσκευών.

Το Volkswagen ID.7 Tourer, στην πραγματικότητα, χάρη σε όλες τις τροποποιήσεις που έγιναν στο πίσω μέρος του οποίου μόλις αναφέραμε, προσφέρει χώρο αποσκευών 605 λίτρων σε διάταξη 5 θέσεων ή 1.714 λίτρα με τη δεύτερη σειρά αναδιπλωμένη.

Μια τιμή φυσικά ανώτερη από αυτή του sedan.

Για τους λάτρεις των αριθμών, το μήκος του δαπέδου στο χώρο των αποσκευών μέχρι τα πίσω καθίσματα είναι 1,08 μ,, τιμή που μπορεί να φτάσει λίγο λιγότερο από 2,00 μ. με αναδιπλωμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων, ενώ το πλάτος είναι ένα μέτρο ακριβώς.

Όσον αφορά τον τεχνολογικό τομέα σε σύγκριση με την έκδοση sedan, το σύστημα infotainment MIB4 κάνει ντεμπούτο στο Tourer, με εντελώς νέο υλικό και λογισμικό σε οθόνη 15 ιντσών ενώ δεν λείπουν και τα τελευταίας γενιάς καθίσματα ErgoActive Plus.

Αρχικά, το Volkswagen ID.7 Tourer θα προσφέρεται στις εκδόσεις Pro και Pro S, και οι δύο με ισχύ 286 ίππων με τον ηλεκτροκινητήρα να βρίσκεται κάτω από τον πίσω άξονα.

Η διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων, ωστόσο, θα είναι στο επίπεδο της μπαταρίας,

Η έκδοση Pro, στην πραγματικότητα, είναι εξοπλισμένη με την προηγούμενη γενιά μπαταρίας 77 kWh, ενώ η έκδοση Pro S, από την άλλη πλευρά, είναι εξοπλισμένη με τη νέα 86 kWh μπαταρία.

Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς φόρτισης είναι 175 kW, στη δεύτερη 200 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC.

Σε αυτό το επίπεδο ισχύος, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από 10 έως 80% σε σημαντικά λιγότερο χρόνο από 30 λεπτά.

Όσο αφορά την αυτονομία, η Volkswagen δίνει μια προσέγγιση της τάξης των 687 χλμ.

Η άφιξη στην ευρωπαϊκή αγορά του νέου Volkswagen ID.7 Tourer αναμένεται τους επόμενους μήνες, χωρίς να έχει ανακοινωθεί η τιμή, αλλά υπολογίζεται να είναι γύρω στα 60.000 ευρώ.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *