toyota yaris cross 9 7 2023ngtoyota yaris cross 9 7 2023ng

Η πολιτισμένη ηλεκτρική λειτουργία του Toyota Yaris Cross Hybrid το έκανε πολύ γρήγορα δημοφιλές, χωρίς δίχως να ενδιαφέρει, όσους το επιλέγουν, πόσο θα περιμένουν μέχρι να το παραλάβουν…

Με μια φρέσκια εμφάνιση, και το σαφές στιλ ενός συμπαγούς crossover, το μικρό SUV προβάλλει τα εχέγγυα της οικονομίας στη χρήση και της αξιοπιστίας.

Στην «έξυπνη» 4κίνητη έκδοσή του, προσφέρει επιπλέον το ατού της εύκολης προσέγγισης και άλλων πεδίων εκτός ασφάλτου. Δεν είναι off road αλλά πάει πολύ παραπέρα από άλλα του είδους (και μεγαλύτερα, ακριβότερα), λόγω ύψους από το έδαφος (170 χλστ), άρα διευρύνεται η χρήση του.

Γιατί να το επιλέξει κάποιος; «Κερδίζει» μια τρίτη γεννήτρια-ηλεκτροκινητήρα για να δίνει μετάδοση στους πίσω τροχούς εάν χρειάζεται καλύτερη πρόσφυση όταν οι επιφάνειες γλιστράνε – υπάρχει ακόμη και λειτουργία Snow and Trail για καλύτερο «οπλισμό» του συστήματος.

Τα, ήδη, πραγματικά έξυπνα και αποτελεσματικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας του αυτοκινήτου θα σας «στηρίξουν» στις περισσότερες συνθήκες.

Είναι κατάλληλο για την πόλη – χωρίς να το απασχολούν περιοριστικά περιβαλλοντικά μέτρα – ειδικά, όταν λειτουργεί αποκλειστικά με ισχύ μπαταρίας και τους τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες του (δύο μπροστά, έναν πίσω) σε αργή κίνηση (Εκπομπές CO2 κατά WLTP 107,0 γρ/χλμ).

Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος φορτίζει ενώ επιβραδύνετε και το κάνει αρκετά cool χωρίς να το αντιλαμβάνεστε.

Η κύρια πηγή ισχύος είναι ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,5 λτ 116 ίππων (67 kW/120 Nm). Οι ηλεκτροκινητήρες του υβριδικού συστήματος ανεβάζουν κατά περίπτωση τη συνδυασμένη ισχύ (έως 85 kW), αλλά το μεγάλο κέρδος είναι από τη ροπή.

Το αυτοκίνητο ξεκινά μόνο με ηλεκτρική λειτουργία. Έτσι, είναι αθόρυβο, οπότε μέχρι να το συνηθίσετε, δεν συνειδητοποιείτε ότι άρχισε να τρέχει. Με ελαφρύ πόδι, πηγαίνετε μακριά χρησιμοποιώντας μόνο την μπαταρία και είναι μια υπέροχη χαλαρωτική εμπειρία εισαγωγής στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Θα φτάσετε περίπου τα 30 χλμ/ώρα πριν ζητήσετε την ενίσχυση του βενζινοκινητήρα.

Η εμπλοκή του 3κύλινδρου είναι λίγο πιο ηχηρή, πάντως, σε σχέση με τους μεγαλύτερους 4κύλινδρους. 

Στην πυκνή κυκλοφορία, όσο υπάρχει περίσσεια στην μπαταρία από το φρενάρισμα η κίνηση είναι ιδιαιτέρως ευχάριστη. Η μηδενική ή ελάχιστη κατανάλωση ορυκτών καυσίμων, στα αστικά κέντρα, είναι μεγάλη υπόθεση.

Ενδιαφέρον έχει να δείτε τι κάνει το υβριδικό σύστημα και πως εναλλάσσει διαρκώς τη μετάδοση μέσω της οθόνης αφής. Εφόσον υπάρχει φόρτιση και προχωράτε αρκετά αργά, ένα κουμπί EV σημαίνει ότι παίρνετε εσείς τον έλεγχο επιμένοντας ότι αυτό το μέρος του ταξιδιού θα είναι μόνο ηλεκτρικό.

Το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης CVT και ο 3κύλινδρος κινητήρας είναι ένας αξιοπρεπής συνδυασμός με αργή ταχύτητα. Στις απότομες επιταχύνσεις (0-100 χλμ/ώρα σε 11,8 δευτ.) στον αυτοκινητόδρομο με υψηλή μέση και στις ανηφόρες αλλάζει ο ήχος, γίνεται λίγο πιο άγριος, αλλά έτσι είναι σε όλα του είδους, το ξέρουμε χρόνια αυτό.

Εντός έχουμε πλήρη εξοπλισμό, μεταξύ άλλων, με ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών, δερμάτινο τιμόνι, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 7,0 ιντσών, ραδιόφωνο DAB+, Apple CarPlay/Android Auto (ενσύρματο), κλιματισμό, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, έξυπνη είσοδο και εκκίνηση.

Τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται 40/20/40, προσφέροντας περισσότερο χώρο αποσκευών από αυτόν που παρέχει στάνταρ το πορτμπαγκάζ των 314 λίτρων.

Ο κρυφός χώρος κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών δεν χαρίζει το κάτι παραπάνω των FWD εκδόσεων (390 λτ), φιλοξενώντας απλώς εργαλεία και το κιτ επισκευής ελαστικού.

Μικροί συμβιβασμοί για ένα ολοκληρωμένο, κατά τα άλλα, σύγχρονο όχημα.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *