toyota-anaklish-ellada-111.pngtoyota-anaklish-ellada-111.png

Νέο πρόγραμμα ανάκλησης ανακοίνωσε η Toyota Motor Ευρώπης, σε συνεργασία με την εταιρεία Toyota Ελλάς A.B.E.E., γενικό αντιπρόσωπο και εισαγωγέα των ιαπωνικών αυτοκινήτων στη χώρα μας.

Η συγκεκριμένη ανάκληση αφορά συνολικά 4.146 Toyota στην Ελλάδα, ενώ τα επηρεαζόμενα μοντέλα είναι τα Aygo, C-HR, Corolla, RAV-4, Yaris και Hilux, τα οποία έχουν κατασκευαστεί από τον Οκτώβριο του 2020 έως και τον Αύγουστο του 2023.

Παράλληλα η ανάκληση αφορά και την premium θυγατρική Lexus, καθώς στη σχετική λίστα βρίσκονται επίσης τα μοντέλα NX, UX, RX, RZ, τα οποία έχουν κατασκευαστεί από το Νοέμβριο του 2021 έως και τον Ιούλιο του 2023.

Στα εμπλεκόμενα οχήματα, εξοπλισμένα με μονάδα DCM (Data Communication Module – Μονάδα Μεταφοράς Δεδομένων), εκτός από άλλες υπηρεσίες, υποστηρίζεται ένα σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης (eCall), οι οποίες πραγματοποιούνται χειροκίνητα ή/και αυτόματα σε περίπτωση σοβαρών ατυχημάτων.

Λόγω προγραμματισμού του λογισμικού στη χωρητικότητα μνήμης της DCM, υπάρχει πιθανότητα να μην ολοκληρωθεί η διαδικασία τερματισμού λειτουργίας στην DCM, εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος, όταν το αυτοκίνητο απενεργοποιηθεί.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μη γίνει και επανεκκίνηση της DCM όταν το αυτοκίνητο τεθεί ξανά σε λειτουργία, καθιστώντας έτσι την λειτουργία eCall προσωρινά μη διαθέσιμη. Επομένως πρέπει να γίνει προληπτική αναβάθμιση λογισμικού της τηλεματικής μονάδας DCM στο σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call). Διευκρινίζεται πάντως ότι μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Η αναβάθμιση του λογισμικού θα πραγματοποιηθεί αυτόματα και ασύρματα από τον κατασκευαστή (μέσω της λειτουργίας ΟΤΑ – Over The Air) και χωρίς κανένα κόστος για τους κατόχους των εμπλεκόμενων οχημάτων. Ως εκ τούτου δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τους ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, όπως επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο του δικτύου της Toyota Ελλάς A.B.E.E.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Τoyota Ελλάς – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210-2808222 (ώρες λειτουργίας από 09:00 π.μ. έως 05:00 μ.μ.).

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *