toyota katalogoi 111.jpgtoyota katalogoi 111.jpg

Με στόχο να γίνει φιλικότερη προς το περιβάλλον, η Toyota καταργεί σε όλο το δίκτυο των επίσημων αντιπροσωπειών της στην Ιαπωνία τους έντυπους καταλόγους των μοντέλων. Πώς όμως θα βλέπουν οι υποψήφιοι αγοραστές συγκεντρωτικά τα εξοπλιστικά και τεχνικά στοιχεία για το μοντέλο που τους ενδιαφέρει;

Όπως συμβαίνει εδώ και χρόνια στην καθημερινότητά μας, οι οθόνες θα αντικαταστήσουν το χαρτί, το οποίο έχει «καεί» από το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με την Toyota θα δίνεται πρόσβαση σε tablet υψηλής ευκρίνειας, τα οποία θα παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσω βίντεο και γραφικών, ενώ θα επιτρέπουν τη σύγκριση εκδόσεων ή διαφορετικών μοντέλων. Όσοι τώρα επιμένουν στον παραδοσιακό έντυπο κατάλογο θα μπορούν να τον κατεβάζουν σε μορφή PDF από την επίσημη ιστοσελίδα της Toyota.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι, μόνο για την αγορά της Ιαπωνίας, απαιτούνται σε ετήσια βάση σχεδόν 7.000 τόνοι χαρτιού για τους έντυπους καταλόγους που διανέμονται στις αντιπροσωπείες. Επιπλέον, μια πρόσφατη μελέτη αποκάλυψε ότι η παραγωγή, η μεταφορά, η αποθήκευση και η απόρριψη των έντυπων καταλόγων ευθύνονται για την παραγωγή έως και 11.000 τόνων εκπομπών άνθρακα κάθε χρόνο.

Το τέλος των έντυπων φυλλαδίων στις αντιπροσωπείες της Toyota στην Ιαπωνία θα έρθει τον Ιανουάριο του 2025, ενώ ίσως το μέτρο αυτό εφαρμοστεί και σε άλλες χώρες.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *