Ο συνήγορος ανθρώπου που τραυματίστηκε σοβαρά στο μοιραίο δυστύχημα στα Τέμπη τόνισε ότι επί δωδεκάμιση λεπτά αναβόσβηνε ένα λαμπάκι στον σχετικό πίνακα και υπάρχει προειδοποιητικός ήχος όταν δύο τρένα μπαίνουν στην ίδια γραμμή με αντίθετη φορά και τόνισε ότι ο συνήγορος του σταθμάρχη Λάρισας πρέπει να απαντήσει το γιατί δεν αντιλήφθηκε τίποτα.
Ο δικηγόρος, Γιώργος Μπαρτζώκης, που εκπροσωπεί άνθρωπο που τραυματίστηκε σοβαρά στην τραγωδία στα Τέμπη τόνισε μιλώντας στην πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ για την σύγκρουση των τρένων: «Στον πίνακα, όταν μπαίνει ένα τρένο στην ίδια ακριβώς γραμμή με αντίθετη φορά, δηλαδή υπάρχουν δύο στην ίδια γραμμή, “χτυπάει” ένα λαμπάκι επί δωδεκάμιση λεπτά. Ο συνήγορος του σταθμάρχη πρέπει να μας δικαιολογήσει γιατί σε τόσο χρόνο δεν αντιλήφθηκε τον ήχο και το φως που σημαίνει ότι βρίσκεται στην ίδια γραμμή. Αυτό είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στην υπόθεση», ανέφερε ο δικηγόρος.
«Νιώθω κάθε μέρα μεγάλη βαθιά οδύνη, που εκφράζεται από τους πολίτες που μας πλησιάζουν και μας λένε πάρα πολλά θέματα για τον ελληνικό σιδηρόδρομο. Απίστευτες καταγγελίες, οι οποίες αξιολογούνται και όλος ο κόσμος έχει μια απογοήτευση από το σύστημα και από το προσωπικό των σιδηροδρόμων. Και για το συγκεκριμένο σταθμό της Λάρισας και το τι γινόταν δύο μέρες εκεί, δυστυχώς», είπε ο Γιώργος Μπαρτζώκης.
Ο δικηγόρος πρόσθεσε: «Μας έρχονται πληροφορίες από διάφορους που ήταν εκεί παρόντες στη διαδικασία. Χθες, αποδείχθηκε ότι στη βάρδια ήταν τρεις σταθμάρχες. Δεν μπορούσε να ήταν μόνος του εκεί ένας. Αυτό το λέει ο επιθεωρητής. Αυτή την πληροφορία δώσαμε από την αρχή και εγώ και ο κύριος Κούγιας. Διότι φαίνεται στον πίνακα (στα λαμπάκια) όταν μπαίνει ένα τρένο στην ίδια ακριβώς γραμμή με αντίθετη φορά, δηλαδή δύο στην ίδια γραμμή, “χτυπάει” ένα λαμπάκι επί δωδεκάμιση λεπτά. Πρέπει να μας δικαιολογήσει (σ.σ. ο συνήγορος του σταθμάρχη) γιατί σε τόσο χρόνο δεν αντιλήφθηκε τον ήχο και το φως που σημαίνει ότι βρίσκεται στην ίδια γραμμή. Αυτό είναι το πιο σημαντικό στοιχείο στην υπόθεση».
Ο δικηγόρος εκτίμησε πως ο σταθμάρχης Λάρισας πήρε νέα προθεσμία όταν η ανακρίτρια παρουσίασε υλικό από κάμερες: «Επομένως, το υλικό των καμερών το οποίο αξιολογείται συνεχόμενα, δεν είναι μόνο αν πηγαινοέρχονταν κάποιοι σιδηροδρομικοί με ποτήρια στα χέρια, μέσα, πέριξ ή έξω από το σταθμό ή αν ακουγόταν τραγούδια. Αυτό και οι περίοικοι το λένε. Εμείς δεν είπαμε ότι ο σταθμάρχης ήταν στο γλέντι. Εμείς είπαμε ότι γινόταν οχλαγωγία και υπήρχε μουσική. Αυτή είναι η καταγγελία, για εκείνη τη διαδικασία. Αλλά πείτε μου εσείς πώς δικαιολογεί στην απολογία του τα δωδεκάμιση λεπτά που χτυπούσε ο ήχος».
Συνέχισε λέγοντας: «Το αν ο σταθμάρχης ήταν στο πόστο του, δηλαδή ήταν στον χώρο του σιδηροδρομικού σταθμού, μπορεί κάλλιστα να ελεγχθεί από το GPS του κινητού του. Που βρισκόταν το κινητό του εκείνη την ώρα, μετακινούνταν; Αλλά, σύμφωνα με το γεγονός ότι είχαν οριστεί οριστεί τρεις σταθμάρχες. Μπορείτε να μου πείτε που ήταν οι άλλοι δύο; Εγκληματική αμέλεια.
Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, οποίος ξηλώθηκε χθες, επιβεβαιώνει την πληροφορία Κούγια, για τρεις σταθμάρχες, οι οποίοι δεν ήταν στη θέση τους. Και εγώ ρωτάω: μήπως με τις πληροφορίες που μας ήρθαν συνδυαζόταν με ένα είδος γιορτής, και μέσα στη γιορτή αυτή είχαν ξεχαστεί; Αυτή είναι η δική μας άποψη, δεν κατηγορούμε κανέναν.
Οι θαμώνες της διπλανής καφετέριας του σιδηροδρομικού σταθμού γνωρίζουν πολλά. Εκεί πρέπει να εστιαστούν τώρα οι έρευνες, στο τι έγινε εκείνη τη βραδιά. Εγώ το λέω και το επαναλαμβάνω ότι είναι ένα είδος τόπου εγκλήματος. O σιδηροδρομικός σταθμός πρέπει να σφραγιστεί και να ελεχθεί εκτενώς. Ο κόσμος διψάει για να μάθει την αλήθεια. Δεν πρέπει να του κρύβουμε την αλήθεια».
Πρόσθεσε, δε, πως: «Tο κλειδί γυρίζει μόνο μέσα από το σταθμαρχείο. Επομένως πήρε εντολή να μην το γυρίσει από τον σταθμάρχη ο κλειδούχος. Αυτό λέμε από την αρχή. Αλλά αυτό είναι εύκολο να αποδειχτεί όταν θα διατάξει η κυρία ανακρίτρια να ανοίξουν το GPS του κινητού του για να δούμε σε ποιο χώρο βρίσκονταν.
Έχουμε κάνει παράσταση για στήριξη κατηγορίας από ένα εντολέα μου πολυτραυματία. Εμείς δεν έχουμε πρόσβαση στη δικογραφία ακόμα».
Φαντάσου