Screenshot 615Screenshot 615

Το κατώφλι του ειδικού εφέτη ανακριτή περνά σήμερα, 30 Μαρτίου, ο επιθεωρητής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ που ήταν υπεύθυνος για τις βάρδιες της νύχτας του τραγικού σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Ο επιθεωρητής του ΟΣΕ αντιμετωπίζει κατηγορίες συνυπαιτιότητας με τον σταθμάρχη που είχε βάρδια την ώρα του δυστυχήματος στα Τέμπη, και ο οποίος έχει προφυλακιστεί.

Η απολογία του επιθεωρητή θα γίνει με υπόμνημα 80 σελίδων. Ο ίδιος δηλώνει ότι παρόλο που έβγαλε εκείνος τις βάρδιες, την τελική έγκριση τη δίνουν ανώτεροί του, ενώ έχει υποστηρίξει ότι σύμφωνα με το βαρδιολόγιο που είχε συνταχθεί έπρεπε έως 23:00 να βρίσκονται και οι δυο απογευματινοί σταθμάρχες σε υπηρεσία.

Αρνείται τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με την αναρρωτική άδεια που πήρε την επόμενη μέρα του δυστυχήματος, στοιχείο που δεν εμπεριέχεται στο κατηγορητήριο και σύμφωνα με τον δικηγόρο του, δεν έχει καμία σχέση με την αποδιδόμενη κατηγορία, καθώς την έλαβε μεταγενέστερα και αφού έχει δώσει καταθέσεις ως μάρτυρας στην τροχαία Λάρισας και αυτοβούλως στην ανακρίτρια Πλημμελειοδικών.

«Αρνείται προφανώς τις κατηγορίες. Υπάρχουν πάρα πολλά πράγματα. Εν ευθέτω χρόνω θα εισφέρουμε πολλά στοιχεία και σίγουρο είναι ότι την Πέμπτη στην απολογία του δεν πρόκειται να κρύψει τίποτα και θα κάνει θα πει αυτά που πρέπει να πει. Η άποψη μας και επ’ αυτής της κατηγορίας είναι ότι προφανώς δεν υπάρχει ούτε αμέλεια τουλάχιστον για τον άνθρωπο αυτό» έλεγε πριν μερικές ημέρες ο δικηγόρος του Γιάννης Γλύκας.

Υπενθυμίζεται ότι τόσο ο επιθεωρητής κυκλοφορίας όσο και οι τρεις σταθμάρχες κατηγορούνται για διατάραξη των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.

Εκτός από τον νυχτερινό σταθμάρχη που βρίσκεται προφυλακισμένος, οι άλλοι δύο απογευματινοί σταθμάρχες αφέθηκαν ελεύθεροι με εγγύηση και περιοριστικούς όρους μέχρι τη δίκη.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *