Στο στάδιο των δοκιμών εξέλιξης, βρίσκεται πλέον το Renault 5, καθώς το εμπορικό του λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί για το επόμενο έτος. Οι συνθήκες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει στην πραγματική του ζωή το μελλοντικό Renault 5 προσομοιάζονται στο Τεχνικό Κέντρο της εταιρείας που βρίσκεται στο Aubevoye της Νορμανδίας.
Εκεί συγκεντρώνεται όλη η τεχνολογία αιχμής της Renault, καθώς υπάρχουν συνολικά 35 πίστες που καλύπτουν 60 χιλιόμετρα, 42 γραμμές δοκιμών, 2 αεροδυναμικές σήραγγες και 18 θάλαμοι διάβρωσης, ενώ οι εγκαταστάσεις του Τεχνικού Κέντρου Aubevoye βρίσκονται μέσα στο πυκνό δάσος, ώστε τα πρωτότυπα οχήματα να προστατεύονται από τα αδιάκριτα βλέμματα.
Renault 5: Τι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα
Πέρα από την ασφάλεια που προσφέρει το Τεχνικό Κέντρο στο Aubevoye τα πρωτότυπα Renault 5 δοκιμάζονται και σε πραγματικές συνθήκες στο Arvidsjaur της σουηδικής Λαπωνίας, κοντά στον Αρκτικό Κύκλο. Εκεί καλούνται να αποδείξουν την αντοχή τους σε ακραίες θερμοκρασίες ακόμα και στους -30 βαθμούς Κελσίου, όπου πνέουν ισχυρότατοι άνεμοι.
Τo Renault 5 θα έχει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων που συνήθως συναντάμε σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών. Χαμηλό κέντρο βάρους εξασφαλίζει η εγκατεστημένη στο δάπεδο μπαταρία, η οποία αποτελείται από τέσσερις μονάδες αντί για δώδεκα του ΖΟΕ, ενώ είναι 15 κιλά ελαφρύτερη.
Ο ηλεκτρικά διεγερμένος σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας του Renault 5, σε σύγκριση με έναν μόνιμου μαγνήτη, έχει καλύτερη απόδοση, δεν απαιτεί μέταλλα σπάνιων γαιών και έτσι μειώνει το κόστος παραγωγής μεγάλης κλίμακας, όπως και τις περιβαλλοντικές του επιπτώσεις.