porsche 2023 111.jpgporsche 2023 111.jpg

Στην εκτίμηση ότι η απαγόρευση πώλησης κινητήρων εσωτερικής θα μετατεθεί για μετά το 2035, προχωρούν όλο και περισσότερα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Στόχος της ΕΕ είναι οι μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μοιάζουν μονόδρομο. 

Ωστόσο, πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες πιέζουν προς αναίρεση της απόφασης και, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η Porsche εκτιμά ότι η εφαρμογή της μπορεί να μεταφερθεί αργότερα. «Υπάρχουν πολλές συζητήσεις αυτή την εποχή για το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Πιστεύω ότι η υλοποίηση της σχετικής απόφασης μπορεί να καθυστερήσει», τόνισε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής οικονομικός διευθυντής της, Lutz Meschke.

Οι πωλήσεις των EV στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν πετυχαίνουν τα προσδοκώμενα νούμερα, ενώ σιγά σιγά αρκετές χώρες, όπως η Γερμανία, έχουν ήδη αρχίσει να κόβουν τις σχετικές επιδοτήσεις στις τιμές τους, με αποτέλεσμα οι υποψήφιοι αγοραστές να εμφανίζονται ολοένα και πιο διστακτικοί για την επιλογή τους.

«Πρέπει να δούμε πώς θα εξελιχθούν οι πωλήσεις τα επόμενα χρόνια. Αν η κατάσταση παραμείνει στα σημερινά επίπεδα, με τη δεδομένη απροθυμία αγοράς EV στην Ευρώπη από πλευράς των καταναλωτών, ίσως θα πρέπει να επιστρέψουν οι επιδοτήσεις», σχολίασε ο Meschke.

Μία σημαντική παράμετρος για τις αποφάσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να προκύψει από το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών, που θα διεξαχθούν στις αρχές του καλοκαιριού (6-9 Ιουνίου 2024). Με βάση έγγραφο που διέρρευσε πριν από λίγες μέρες, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα φέρεται διατεθειμένο, σε περίπτωση που συγκεντρώσει την πλειοψηφία στο Ευρωκοινοβούλιο, να ακυρώσει την απόφαση για απαγόρευση των ΜΕΚ από το 2035.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *