Τριάντα χρόνια μετά την πρεμιέρα της Boxster, η Porsche αποκάλυψε την ισχυρότερη έκδοση RS για την 718 Spyder.
Ο κεντρικά τοποθετημένος κινητήρα της 718 Spyder RS, προέρχεται από την 911 GT3 και παράγει 500 ίππους και 450 Nm ροπής, ενώ η κόκκινη περιοχή στο στροφόμετρο φτάνει έως και τις 9.000 σ.α.λ.
Όπως όλα τα RS μοντέλα, συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο PDK διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο φέρει και paddles πίσω από το τιμόνι για χειροκίνητες αλλαγές Για την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα αρκούν 3,4 δευτ. και για τη «εκτόξευση» από 0-200 χλμ./ώρα 10,9 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 308 χλμ./ώρα.
Οι επιδόσεις αυτές οφείλονται και στο χαμηλό βάρος της νέας 718 Spyder RS. Ζυγίζει μόνο 1.410 κιλά, άρα είναι 40 κιλά ελαφρύτερη από την 718 Spyder με αυτόματο PDK κιβώτιο ταχυτήτων και 5 κιλά πιο αδύνατη από την 718 Cayman GT4 RS.
Το μπροστινό τμήμα της νέας 718 Spyder RS είναι σχεδόν πανομοιότυπο με αυτό της 718 Cayman GT4 RS.
Το εμπρός καπό από carbon υλικό έχει δυο αεραγωγούς, το μπροστινό σπόιλερ είναι λίγο πιο κοντό από της 718 Cayman GT4 RS, όμως σε συνδυασμό με την πίσω αεροτομή τύπου ducktail, παράγεται υψηλότερη κάθετη δύναμη.
Το ειδικό μαλακό κάλυμμα οροφής της 718 Spyder RS αφαιρείται εύκολα και γρήγορα, ενώ μπορεί να αποθηκευτεί στο όχημα και συνδυάζεται με έναν ανεμοθραύστη για πλήρη προστασία από τη βροχή όταν και τα πλαϊνά παράθυρα είναι ανυψωμένα. Ολόκληρη η οροφή, συμπεριλαμβανομένων των μηχανικών μερών, ζυγίζει μόλις 18,3 κιλά.
Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία των supercars το πλαίσιο της νέας 718 Spyder RS χρησιμοποιεί εξαρτήματα από τις 718 Cayman GT4 RS και 718 Spyder.
Η πρώτη δημόσια εμφάνιση της νέας 718 Spyder RS θα πραγματοποιηθεί στη Στουτγάρδη τον Ιούνιο, στο πλαίσιο εορτασμών της Porsche για την 75η επέτειό της και στη συνέχεια θα δώσει το «παρών» στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στη Βρετανία.
Super car