Το σχεδιασμό του ηλεκτρικού αγωνιστικού Rally Electric ανέθεσε η Opel στην Ελίζα Κλίκενμπεργκ, καλλιτέχνη και συγγραφέα από το Βερολίνο.
Θέλοντας να σπάει τα στεγανά η γερμανική εταιρεία, όχι μόνο έδωσε το ελεύθερο στο σχεδιασμό του Opel Corsa Rally Electric, αλλά συμμετέχει στο Electric Rally Cup της ADAC, με τρεις αμιγώς γυναικείες ομάδες, που ανταγωνίζονται επάξια τις αντίστοιχες αντρικές.
Σύμφωνα με την Ρεβέκκα Ράινερμαν, αντιπρόεδρο μάρκετινγκ της Opel, οι αγώνες αυτοκινήτου μέχρι πρόσφατα κυριαρχούνταν από άντρες, αλλά το κλειδί στο ADAC Electric Rally, είναι το διαφορετικό.
Το μέλλον του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν είναι μόνο ηλεκτρικό, αλλά και διαφορετικό, γι’ αυτό και δώσαμε το ελεύθερο στην Ελίζα Κλίκενμπεργκ, ώστε να τονιστεί ότι η Opel είναι πιο ηλεκτρική πιο δυναμική, άρα και πιο προοδευτική, πέρα και από τους αγώνες αυτοκινήτου.
Η Γερμανίδα καλλιτέχνιδα και συγγραφέας ήταν μέχρι το 2011 επαγγελματίας αθλήτρια καi έδωσε τη δική της πινελιά στον καινοτομικό σχεδιασμό του Corsa Rally Electric, «Art Car».
Στην οροφή δεσπόζει το λογότυπο «E[M]POWER» που συμβολίζει όχι μόνο τη δύναμη του ηλεκτρισμού που κινεί όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν, αλλά και τη δύναμη των γυναικείων ομάδων.
Αυτό ενισχύεται και από τους χρωματισμούς του αυτοκινήτου, σε άσπρο, πράσινο ροζ και κόκκινο, δίνοντας μία ακόμα πιο πρωτοποριακή εικόνα για αγωνιστικά αυτοκίνητα, ενώ δεν λείπουν και τα μηνύματα που θέλει να στείλει η Ελίζα, αφού στο πίσω πίσω φτερό του Corsa έχει γράψει το εξής: «We drive our way. We are leaders. We drive with confidence. We drive with tailwind. Because we are many and we are loud. It’s time for a FEMALE DRIVE», που σημαίνει «Οδηγούμε με τον δικό μας τρόπο, είμαστε ηγέτιδες, οδηγούμε με σιγουριά. Οδηγούμε με ούριο άνεμο. Επειδή είμαστε πολλές και έχουμε δυνατή φωνή. Είναι ώρα για γυναικεία οδήγηση».
Έτσι, μαζί με την Ελίζα Κλίκενμπεργκ, η Opel υιοθετεί το σλόγκαν «Modern Germany» για την επικοινωνιακή της καμπάνια, που φυσικά θα πλαισιωθεί και από το «Art Car» στα social media