nissan juke facelift 111.pngnissan juke facelift 111.png

Με μια σειρά αλλαγών, έρχεται το ανανεωμένο Nissan Juke, το μικρότερο SUV στην γκάμα της εταιρίας.

Η εξωτερική σχεδίαση του Juke παραμένει σχεδόν αναλλοίωτη, άλλωστε οι ανατρεπτικές του γραμμές ήταν αυτές που το καθόρισαν από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς το 2010. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία στην παλέτα του ανανεωμένου Juke επιστρέφει η ιδιαίτερη κίτρινη απόχρωση, καθώς ήταν κάτι που το ζητούσαν διαρκώς οι πελάτες.

Σημειώνεται ότι η νέα κίτρινη απόχρωση έχει λίγο διαφορετικό τόνο από την προηγούμενη, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με τη νέα κορυφαία έκδοση του Juke, την N-Sport. Σε αυτήν την περίπτωση αντίθεση σχηματίζει το μαύρο χρώμα, το οποίο εφαρμόζεται στην οροφή, στους πλευρικούς καθρέπτες, στους τροχούς, στη μάσκα, στη μπροστινή και μεσαία κολόνα του οχήματος. Επιπλέον διατίθενται ζάντες νέας σχεδίασης μέχρι 19 ιντσών.

Μεγαλύτερη έμφαση έδωσε η Nissan στο εσωτερικό του ανανεωμένου Juke, όπου ξεχωρίζει η νέα στάνταρ μεγαλύτερη κεντρική οθόνη αφής 12,3 ιντσών του συστήματος πολυμέσων, η οποία είναι ελαφρώς στραμμένη προς τη μεριά του οδηγού. Υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα για smartphones μέσω Android Auto και Apple CarPlay, καθώς και βελτιωμένο σύστημα αναγνώρισης φωνής.

Η νέα κεντρική οθόνη αφής μπορεί να συνδυαστεί με ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος έχει επίσης οθόνη 12,3 ιντσών. Παρατηρήστε επίσης την επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, την κίτρινη διακοσμητική λωρίδα, η οποία «αγκαλιάζει» την κεντρική κονσόλα και το επάνω τμήμα του πίνακα οργάνων.

Η Nissan αναφέρει ακόμα ότι στα ενδότερα έχουν χρησιμοποιηθεί νέα ποιοτικότερα υλικά με καλύτερο φινίρισμα. Παράλληλα υπάρχουν νέες επενδύσεις καθισμάτων, το κεντρικό υποβραχιόνιο προσφέρει καλύτερη στήριξη, το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι πλέον μεγαλύτερο, ενώ προσφέρεται βάση για ασύρματη φόρτιση του smartphone, θύρες USB-A και USB-C για όλους τους επιβάτες.

Στη γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου Juke δεν υπάρχουν μεταβολές, καθώς διατηρείται ο τρικύλινδρος «χιλιάρης» βενζινοκινητήρας των 117 ίππων και 200 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στο πόστο της παραμένει και η υβριδική έκδοση, η οποία απαρτίζεται από ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων με ισχύ 94 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων, μίζα-γεννήτρια, μπαταρία 1,2 kWh και αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *