Με στόχο να κερδίσει μερίδιο από τα premium ευρωπαϊκά ηλεκτρικά SUV, η κινέζικη Nio έχει στόχο να διεισδύει στη Γηραιά Ήπειρο με το νέο EL6.
Σύμφωνα με τη Nio, το EL6 στη δεύτερη πλέον γενιά του, χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα NT 2.0 με το sedan ES6, ενώ έχει μήκος 4.854 χλστ., πλάτος 1.995 χλστ., ύψος 1.703 χλστ. και μεταξόνιο 2.915 χλστ.
Tα Led εμπρός φωτιστικά σώματα είναι δυο επιπέδων, ενώ τα πίσω στενόμακρα και επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή φωτιζόμενη λωρίδα.
Στο λιτό εσωτερικό του συναντάμε νέο τιμόνι, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα εμπρός καθίσματα έως και 22 κατευθύνσεων, «κρυφούς» αεραγωγούς, κάθετα τοποθετημένη κεντρική οθόνη αφής που υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων Banyan OS και ανοιγόμενη ηλιοροφή, με τη Nio να ισχυρίζεται ότι είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία, με εμβαδόν σχεδόν ένα τετραγωνικό μέτρο. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 668 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.430 λίτρα.
Διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες, με το μπροστινό να παράγει 204 ίππους και τον πίσω 285 ίππους, ενώ η συνδυαστική ισχύς και ροπή ανέρχονται σε 489 ίππους και 700 Νm ροπής αντίστοιχα. Έτσι το νέο EL6 μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 4,5 δευτ.
Η μπαταρία του, χωρητικότητας 70 ή 100 kWh, επιτρέπει αυτονομία από 483 έως 529 χλμ., ενώ η καινοτομία της Nio είναι η δυνατότητα εναλλαγής μπαταριών σε εξουσιοδοτημένα σημεία. Με τον τρόπο αυτό το EL6 αποκτά μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία σε λιγότερα από τρία λεπτά, καταργώντας την πολύωρη αναμονή της φόρτισης.
Το λανσάρισμα του νέου EL6 θα ξεκινήσει στις αγορές της Γερμανίας, της Σουηδίας, της Δανίας, της Νορβηγίας και της Ολλανδίας. Η αρχική τιμή του στη Γερμανία διαμορφώνεται στα 65.500 ευρώ, ενώ θα προσφέρεται και με συνδρομητικό πρόγραμμα με μηνιαία χρέωση.