Η Renault αναβαθμίζει την γκάμα των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων του ενισχύοντας τη σχεδίαση, τη συνδεσιμότητα και τις δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρουν.
Το νέο Master, που από την παρουσίασή του, το 1980, καθιερώθηκε ως κορυφαίο μοντέλο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, ενισχύεται τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο, διαθέτοντας:
- Επιβλητική σχεδίαση
- Νέο κινητήρα diesel Twin Turbo
- Δυνατότητες εξατομίκευσης για το χώρο επιβατών
- Απαράμιλλη στιβαρότητα
- Άνεση στην οδήγηση
- Χώρο επιβατών με πολλαπλές δυνατότητες διασύνδεσης
Αποκτώντας νέα μπροστινή όψη, το νέο Master ανανεώνεται και στο εσωτερικό του προσφέροντας αναβαθμισμένη απτή ποιότητα, μέσα σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών, με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου. Ο νέος κινητήρας πετρελαίου 2,3Blue dCi Twin Turbo παρέχει αυξημένη ισχύ και ροπή, αλλά και μειωμένη κατανάλωση.
Κομψό και λειτουργικό, το νέο εσωτερικό διαθέτει:
- Επανασχεδιασμένο ταμπλό με μεγάλους ανοιχτούς ή κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους
- Διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς, τα κουμπιά κλιματισμού και το νέο τιμόνι
- Νέα λαβή μοχλού ταχυτήτων, μαύρη με πλαίσιο χρωμίου
- Νέες ταπετσαρίες, πιο high-tech
- Πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη TFT 3,5 ιντσών
- Πλήρη ενσωμάτωση της οθόνης πλοήγησης στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, ανεξαρτήτως του συστήματος πολυμέσων που χρησιμοποιείται (R-LINK Evolution ή Media Nav Evolution).
Το νέο Master εξοπλίζεται με νέο κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blued Ci Twin Turbo που ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα στις ανάγκες του επαγγελματία.
- Ο κινητήρας πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D – FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin Turbo
- Έχει αυξημένη ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm, για δυναμισμό και άμεση απόκριση
- Εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης που φτάνει έως 1 λ./100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).
Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).
Το νέο Master διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα του οδηγού, στην κατηγορία του (έως 105 λίτρα). Για μεγαλύτερη πρακτικότητα, το cockpit έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας:
- Το νέο τραπεζάκι «Easy Life», πάνω από το ντουλαπάκι, το οποίο ανοίγει με ένα απλό πάτημα με το δάχτυλο και παρέχει, πρόσθετο χώρο εργασίας, αλλά και χώρο για ένα πρόχειρο γεύμα με μια μεγάλη ποτηροθήκη στο κέντρο
- Ένα ευρύχωρο συρτάρι «EasyLife»10,5 λίτρων για ευκολότερη πρόσβαση
- Αποδοτικές λύσεις πολυμέσων με δυνατότητες διασύνδεσης:
– R-LINK Evolution
– Media Nav Evolution (συμβατό με Android Auto™ και Apple Car Play™, ανάλογα την έκδοση).
Το νέο Master αναβαθμίζει το χώρο φόρτωσης για να μπορούν οι επαγγελματίες να εργάζονται πιο αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες με:
- νέο φωτισμό LED, που εξασφαλίζει 5 φορές μεγαλύτερη ισχύ φωτισμού στο εσωτερικό.
- νέες εργονομικές λαβές για διευκόλυνση της εισόδου και της εξόδου από το όχημα, 1 τουλάχιστον στο πίσω μέρος, 2 με μία συρόμενη πόρτα και 3 αν υπάρχουν δύο συρόμενες πόρτες, που είναι στιβαρές, εύκολα προσβάσιμες και ιδανικά τοποθετημένες για εύκολη πρόσβαση από το πίσω μέρος και από το πλάι.
- Σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης φώτων και υαλοκαθαριστήρων στο βασικό εξοπλισμό
Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται άριστα στις ανάγκες των επαγγελματιών, καθώς:
- Είναι διαθέσιμο με εμπρόσθιο σύστημα κίνησης, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτία
- Διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα),που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 – 14.8 m3
Το νέο Renault Master θα το βρείτε ετοιμοπαράδοτο στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Renault σε όλη την Ελλάδα.