Στην Ελλάδα βρίσκεται το νέο νέο Ford Raptor, με την Ford να παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά του αυτοκινήτου στους δημοσιογράφους του χώρου.
Κάλλιστα μπορεί να χαρακτηριστεί σαν ένα premium μοντέλο σε έκδοση pick-up.Εξελιγμένο από τη Ford Performance στις ΗΠΑ, το Raptor ψάχνει αντίπαλο, καθώς μόνο αγροτικό δεν είναι.
Είναι μια κατηγορία μόνο του.
Αλλά τα λόγια περιττεύουν όταν το οδηγήσετε.
Και επειδή με το Raptor δεν είσαι σε καθημερινή βάση με τον μανδύα του εξερευνητή, αν και δύσκολο και για την πόλη λόγω των εξωτερικών διαστάσεων, το αυτοκίνητο το απολαμβάνεις και αλλιώς καθώς μετατρέπεται σε αίθουσα μουσικής.
Το Hi-Fi φέρει την υπογραφή της B&O με τα 8 ηχεία.
Και παρά το γεγονός ότι φέρει θηριώδη ελαστικά, διαστάσεων 285/70-17 αλλά και πλούσιες εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος 5,38/2,03/1,92 χλστ. στο εσωτερικό δεν περνούν αεροδυναμικοί θόρυβοι.
Ακόμα και όταν ταξιδεύαμε στην Εθνική οδό με 180 χλμ./ώρα, μόνο από την ένδειξη του κοντέρ γινόταν αντιληπτά τα χλμ.
Το αυτοκίνητο έμοιαζε στο δρόμο σαν ένα μεγάλο -πολυτελές- SUV με σπορ χαρακτηριστικά.
Το αυτοκίνητο διαθέτει τον twin-turbo κινητήρα τεχνολογίας EcoBoost, V6, 3λίτρων (υπάρχει και έκδοση diesel με 2λιτρο μοτέρ EcoBlue 210 ίππων με ροπή 500 Nm) απόδοσης 292 ίππων με ροπή 491 γρ./χλμ. με 7 επιλογές στο οδηγικό μενού:
- Normal: Για καθημερινή χρήση
- Sport: Για σπορ οδήγηση
- Slippery: Για ολισθηρά εδάφη
- Mud/Ruts: Για λάσπες και αυλάκια
- Rock Crawl: Για εδάφη βραχώδη
- Sand: Για αμμώδη εδάφη
- Baja: Για όταν θέλετε να «βγάλετε» τον αγωνιστικό σας χαρακτήρα.To κιβώτιο είναι αυτόματο 10 σχέσεων (paddles στο τιμόνι) με 4 επιλογές μετάδοσης κίνησης: 2H, 4A, 4H, 4L, που όποια επιλογή και αν επιλέξετε ένας πολύ ωραίος ήχος-εάν έχετε ανοικτά τα παράθυρα-θα σας συντροφεύει.
Στην άσφαλτο η ιδανική επιλογή είναι η 2Η, 2κίνητο δηλαδή που «ελευθερώνει» και το τιμόνι σε ο,τι έχει να κάνει με τον κύκλο στροφής.
Ως 4κίνητο η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και όταν αρχίζουν να ολισθαίνουν, ροπή μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς έως 50%.
Στο εσωτερικό η Ford έχει αντιμετωπίσει το Raptor σαν ένα πολυτελές SUV.
Προσεγμένα υλικά, φαρδιές αναπαυτικές δερμάτινες θέσεις για τέσσερις, δερμάτινο τιμόνι σωστής διαμέτρου, ηλεκτρικές ευκολίες, ψηφιακό ταμπλό.
Το καντράν είναι 12,4 ιντσών και η οθόνη αφής 12 ιντσών με πολύ καλά γραφικά.
Στη διάθεση του οδηγού κάμερα 360ο , διζωνικός κλιματισμός, επαγωγική φόρτιση smartphones, παροχές-πρίζες 400 Watt-θύρες USB.
Εξωτερικά το ανανεωμένο Raport φέρει νέα μάσκα, καπό, προβολείς Matrix Led και φώτα ημέρα Led με τέτοια σχεδίαση που σκιαγραφούν το πλάτος του αυτοκινήτου.
Ο βασιλιάς στα pick-up είναι εδώ. Επιβλητικό, premium, όχημα πολλών χαρακτήρων.
Οι τιμές ξεκινούν από 72.336 ευρώ.
Ωραίο αμάξι.