Με επίκεντρο τους Ευρωπαίους πελάτες, περιορισμένο σε μέγεθος, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα, την πολυτέλεια είναι το ολοκαίνουριο LBX, που παρουσίασε η Lexus.
Τοποθετείται στο χαμηλότερο τμήμα της γκάμας και εισάγει την premium μάρκα σε μια νέα αγορά, αυτή των subcompact SUV. Το αμιγώς υβριδικό μοντέλο χαρακτηρίζεται ως ορόσημο από την ίδια την εταιρεία, η οποία φιλοδοξεί ότι με το λανσάρισμά του θα αλλάξει τα δεδομένα του brand στην Ευρώπη.
Το Lexus Breakthrough Crossover, όπως σημαίνει η ονομασία του «επαναστατικού» LBX, εισάγει τη φίρμα στο B-segment, που έχει κορυφαίες πωλήσεις στην Ευρώπη. Μέχρι τώρα, το μικρότερο μοντέλο της ήταν το μήκους 4.495 mm UX (C-Segment). Ωστόσο, το LBX είναι ακόμα μικρότερο. Έχει μήκος 4.190 mm, πλάτος 1.825 mm και ύψος 1.545 mm, με μεταξόνιο 2.580 mm.
Το LBX βασίζεται σε τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας GA-B του Yaris Cross. Είναι μακρύτερο κατά 10 mm, φαρδύτερο κατά 60 mm, χαμηλότερο κατά 50 mm και το μεταξόνιό του είναι μακρύτερο κατά 20 mm.
Το νέας γενιάς υβριδικό κινητήριο σύνολο, που έχει ως βάση τον ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο κινητήρα 1,5 L, έχει επανασχεδιαστεί στα κύρια εξαρτήματά του, όπως η μονάδα ελέγχου ισχύος, με αποτέλεσμα η ισχύς να είναι 136 PS και η ροπή 185 Nm. Συγκριτικά, το υβριδικό Yaris Cross αποδίδει 116 PS και 141 Nm. Μάλιστα, και το LBX θα είναι διαθέσιμο και σε τετρακίνητη έκδοση E-Four, με έναν πρόσθετο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.
Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος είναι και αυτή καινούρια, διπολική νικελίου-υδριδίου μετάλλου (NiMH). Η ενεργειακή χωρητικότητά της δεν έγινε γνωστή, ωστόσο σύμφωνα με τη Lexus έχει μειωμένο βάρος και πιο συμπαγή σχεδίαση. Με τη βοήθεια του αυτόματου κιβωτίου e-CVT, τα 0-100 km/h έρχονται σε 9,2 sec.
Τέλεια…είμαι έτοιμος για παραγγελία…είμαι κάτοχος ενός lexus ct200h…