Πρόκειται για ένα από τα πιο εντυπωσιακά supercar που έχουν εμφανιστεί. Η Miura παρουσιάστηκε το 1966, συγκλόνισε τον κόσμο με τη φουτουριστική, σιλουέτα της
Σχεδιασμένη από τον Μαρτσέλο Γκαντίνι στον οίκο Μπερτόνε η Miura έμεινε στην παραγωγή από το 1966 έως και το 1973 όπου από το εργοστάσιο στην Σάντα Αγκάτα εξήλθαν τρείς σειρές Miura με την συνολική παραγωγή να είναι 763 μονάδες.
Ο κινητήρας ήταν ατμοσφαιρικός V12 4λίτρων με 2βαλβίδες στον κύλινδρο και 40άρια καρπυρατέρ Weber απόδοσης 345 ίππων για την πρώτη σειρά (1966-1969).
Η δεύτερη σειρά που ήταν και αυτή με τη μεγαλύτερη παραγωγή, 338 μονάδες, η ισχύς ανέβηκε στα 365 άλογα, ενώ η πιο ισχυρή ήταν αυτή της τρίτης γενιάς με τον κωδικό P400SV (μια από αυτήν τη σειρά έχει και ο πρώην πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ) σε 150 μόνο μονάδες με ισχύ 380 ίππων.Με εντυπωσιακό στυλ και συναρπαστική τεχνολογική ερμηνεία, η Miura σαγήνευσε αρκετά ηχηρά ονόματα της εποχής με τον Φρανκ Σινάτρα, να είναι ένας φανατικός κάτοχος της Miura.