kia ev9 13 5 2023kia ev9 13 5 2023

Τέλεια, ακόμα και σε ακραίες καιρικές συνθήκες οδηγείται το Kia EV9.

«Είναι μύθος ότι τα ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι καλά για να τα οδηγείς στο χιόνι», λέει ο Gunther Frank, General Manager Development Project Operations στο Τεχνικό Κέντρο της Hyundai Motor Europe. «Με το Kia EV9, αποδείξαμε ότι έχουμε την τεχνολογία για να ξεπεράσουμε τις προκλήσεις ταχύτητας φόρτισης σε ακραίες καιρικές συνθήκες, καθώς και βελτιώσεις στην οδήγηση και τον χειρισμό για να κάνουμε ένα EV ασφαλές ακόμη και διασκεδαστικό όταν το οδηγείς στο χιόνι».

Κάτω από βέλτιστες συνθήκες, το Kia EV9 έχει μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία άνω των 541 km, σύμφωνα με την παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμής ελαφρών οχημάτων (WLTP). Με εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση 800 volt, μπορεί να ανακτήσει έως και 239 km σε αυτονομία μετά από μόλις 15 λεπτά φόρτισης.

«Όπως το ανθρώπινο σώμα, έτσι και μια μπαταρία έχει ένα συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασίας όπου αισθάνεται πιο άνετα», λέει ο Frank. «Μέσα σε αυτό το εύρος, μπορεί να προσφέρει την καλύτερη απόδοση κατά την οδήγηση και τη φόρτιση. Εκτός αυτού του εύρους, έχουν εφαρμοστεί αποκλειστικές, υπερσύγχρονες θερμικές τεχνολογίες μπαταρίας για τη διαχείριση αυτών των ακραίων συνθηκών».

Όταν η εκτιμώμενη αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία είναι ανεπαρκής για να φτάσει στον προορισμό, το AVN εμφανίζει ένα αναδυόμενο παράθυρο που προτείνει πιθανούς σταθμούς φόρτισης και ρωτά τον πελάτη εάν θέλει να τον προσθέσει στη διαδρομή. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες δεν χρειάζεται να αφιερώνουν χρόνο στον προγραμματισμό των διαδρομών τους με βάση τη διαθεσιμότητα των σταθμών φόρτισης – το EV9 το κάνει για αυτούς, δείχνοντάς τους πότε, πού και για πόσο χρόνο να φορτίζουν.

Το χαμηλό κέντρο βάρους και το μακρύ μεταξόνιο του Kia EV9 βοηθούν στη σταθεροποίηση του οχήματος κατά την οδήγηση – συγκεκριμένα, μειώνοντας τις στροφές. Για να αντιμετωπίσουν το πρόσθετο βάρος και την αυξημένη επιτάχυνση που σχετίζονται με τα EV, οι μηχανικοί μεγάλωσαν τους μπροστινούς δίσκους φρένων. Επιπλέον, το αναγεννητικό σύστημα πέδησης του Kia EV9 έχει βελτιωθεί με την εφαρμογή ενσωματωμένου ηλεκτρικού ενισχυτή δεύτερης γενιάς ή IEB, για μείωση του συνολικού βάρους και βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης.

Το πλαίσιο του EV9 έχει βελτιστοποιηθεί και η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί, ώστε να διασφαλίζονται εξαιρετικές ικανότητες χειρισμού στο χιόνι και τον πάγο. Οι μηχανικοί είχαν ως στόχο να βρουν τον σωστό συνδυασμό μεταξύ ασφαλούς και ομαλού χειρισμού και απόκρισης και διασκέδασης στην οδήγηση. Το αποτέλεσμα είναι μια συνολικά πιο ισορροπημένη οδηγική εμπειρία που επικεντρώνεται στην παροχή της μέγιστης άνεσης των επιβατών, ανεξάρτητα από τις συνθήκες οδήγησης.

Από

Μια σκέψη στο “Kia EV9: Στα χιόνια καταρρίπτει τους μύθους για τα ηλεκτρικά”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *