Η ιστορία με την αντικατάσταση του… αειθαλούς Panda διαρκεί χρόνια και ακόμα δεν έχουμε δει τη νέα γενιά του η οποία θα είναι ηλεκτροκίνητη, φυσικά.
Βεβαίως, το όχημα πόλης της Fiat είναι ένα από τα καλύτερα της κατηγορίας του, αναμφισβήτητα και η ανάγκη για αλλαγή του επιτάσσεται περισσότερο από τους κανόνες της αγοράς παρά από την απαίτηση των υποψήφιων αγοραστών του.
Τα τελευταία σχεδόν πέντε χρόνια υπάρχουν κατά διαστήματα αναφορές για την αντικατάστασή του. Το Panda πρωτοπαρουσιάστηκε το 1980 και το 2011 εμφανίστηκε η τρίτη κατά σειρά γενιά του, αυτή που υπάρχει ως τώρα (η οποία έχει επανασχεδιαστεί δύο φορές για να παραμένει επίκαιρη).
Ο Κάρλος Ταβάρες, o Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Stellantis στον οποίο ανήκει η Fiat, ανακοίνωσε ότι το Panda με θερμικό κινητήρα θα εξακολουθήσει να κατασκευάζεται τουλάχιστον ως και το 2030, με σκοπό να είναι οικονομικά προσιτό για τους υποψήφιους αγοραστές του.
Το ως τώρα πρόγραμμα της ιταλικής εταιρείας προέβλεπε ότι η παραγωγή του θα σταματούσε το 2027, όταν υποτίθεται ότι θα παρουσιαζόταν η νέα γενιά του η οποία θα ήταν αμιγώς ηλεκτρική.
Ωστόσο, αυτό το ενδεχόμενο παρατάθηκε για τουλάχιστον μια τριετία ακόμα. Έτσι, το ηλεκτροκίνητο Panda αναμένεται να παρουσιαστεί το 2030 (εάν δεν αλλάξει ξανά το ενδεχόμενο μέχρι τότε). Θυμίζουμε ότι το μοντέλο είναι μια «πλατφόρμα» για τη δημιουργία πολλών εκδοχών του τόσο σε ό,τι αφορά στον κινητήρα του όσο και στη μετάδοση της κίνησης (δικίνητο ή τετρακίνητο).
Ο Ταβάρες αναφέρθηκε στο Panda κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της Alfa Romeo Milano η οποία έγινε στην ομώνυμη ιταλική πόλη. Μάλιστα, το κορυφαίο στέλεχος της Stellantis διέψευσε τις φήμες ότι ο Όμιλος πρόκειται να αποτραβηχθεί από την Ιταλία και να σταματήσει να επενδύει στην αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας.