Οι πρώτες εικόνες της Ford Mustang GTD διέρρευσαν λίγες ώρες πριν την επίσημη αποκάλυψή της στο Monterey Car Week.
Η Mustang GTD λοιπόν, όπως φαίνεται πως ονομάζεται, είναι η πιο ακραία έκδοση του εμβληματικού pony car που έχει κατασκευαστεί ποτέ, αφού ακόμα και το concept της ως αυτοκίνητο, είναι κάπως «ανορθόδοξο», όμως δείχνει να δουλεύει εξαιρετικά.
Ο λόγος για την τοποθέτηση του κινητήρα, που έχει γίνει με έναν πολύ ενδιαφέροντα τρόπο. Η κινητήρια μονάδα δε βρίσκεται μπροστά από τον πίσω άξονα, όπως είθισται, αλλά πίσω από τον μπροστινό άξονα. Έτσι, το νέο μοντέλο είναι κεντρομήχανο, όχι όμως με τον παραδοσιακό τρόπο.
Τα πρώτα ρεπορτάζ ανέφεραν ότι η Mustang GTD θα ήταν βασισμένη στην ίδια πλατφόρμα με τη συμβατική Mustang, όμως αν έχει εφαρμοστεί όντως η παραπάνω διάταξη, αυτό προφανώς δεν ισχύει. Την παραγωγή θα αναλάβει η Multimatic στον Καναδά.
Παρόλο που η ονομασία της ξεγελά, αφού το ‘GTD’ παραπέμπει σε αγωνιστική προέλευση, η νέα Mustang θα είναι ένα μοντέλο απολύτως νόμιμο για τον δρόμο.
Όσο για τις διαφορές της από τις υπόλοιπες εκδόσεις της νέας, 7ης γενιάς της Mustang, είναι αρκετά εμφανείς. Στο μπροστινό μέρος, έχει ενσωματωθεί μια νέα μάσκα η οποία χωρίζεται σε δύο μέρη, προσφέροντας ένα πολύ πιο επιθετικό λουκ.
Εκτός αυτού, έχουν προστεθεί δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα πάνω στο καπό, όπως και δύο εξαγωγές στα πλαϊνά, δεξιά και αριστερά, πάνω από τα φτερά. Αυτές οι αλλαγές έχουν γίνει για τη βελτιστοποίηση της ροής του αέρα γύρω από το αυτοκίνητο, αλλά και για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα.
Το πίσω μέρος της νέας Mustang GTD δεν εμφανίζεται ξεκάθαρα σε κάποια από τις εικόνες της διαρροής, όμως απ’ ό,τι φαίνεται, η Ford έχει εξοπλίσει το μοντέλο με ένα σετ νέων τροχών, μία υπερμεγέθη αεροτομή κι έναν αρκετά μεγάλο διαχύτη.