Σε λίγες μέρες περνάει οριστικά στην ιστορία το Ford Fiesta, με το αυτοκίνητο να αφήνει πίσω του κληρονομία 7 γενιές μοντέλων, 47 χρόνια καριέρας και σχεδόν πάνω από 18 εκατομμύρια πωλήσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα δυο τελευταία Fiesta που θα κατασκευαστούν δε θα πωληθούν. Το ένα θα παραμείνει στην ιδιοκτησία της Ford και ποιος ξέρει, ίσως πάρει τη θέση που του αξίζει σε κάποιο μουσείο, ενώ το άλλο θα ενταχθεί στο στόλο πολιτιστικής κληρονομιάς της Βρετανίας, καθώς είχε σημειώσει μεγάλη εμπορική επιτυχία στη συγκεκριμένη αγορά. Με συνολικά σχεδόν 5 εκατομμύρια πωλήσεις το Fiesta ήταν το best seller μοντέλο της βρετανικής αγοράς από το 2009 μέχρι και το 2020.
Ποιοι είναι οι λόγοι όμως που ανάγκασαν τη Ford να τελειώσει το Fiesta; Αρχικά η επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστη την κατηγορία του Fiesta, φέρνοντας σημαντικές απώλειες. Επίσης το Fiesta πρέπει να παραδώσει τη θέση του στο εργοστάσιο της Ford στην Κολωνία της Γερμανία σε ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο. Σημειώνεται ότι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα που θα κατασκευάζεται στην Κολωνία θα είναι το νέο Explorer, ενώ θα ακολουθήσει ένα νέο ηλεκτρικό σπορ crossover.
Εκτιμάται ότι έμμεσος αντικαταστάτης του Fiesta θα χριστεί το ηλεκτρικό Puma, με το οποίο άλλωστε έχουν αρκετά κοινά μέρη. Τοι επίπεδο εξηλεκτρισμού του Fiesta έφτανε μέχρι τις ήπιες υβριδικές του εκδόσεις.