thessaloniki 09813 e1710421791450.jpgthessaloniki 09813 e1710421791450.jpg

Το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης αλλά και ζητήματα υποδομών και καθημερινότητας που θα λειτουργήσουν ως «μαγνήτης» στην προσπάθεια προσέλκυσης ποιοτικότερων τουριστών βρέθηκαν στο επίκεντρο του καινοτόμου συνεδρίου «Greece Talks_Thessaloniki: Η Θεσσαλονίκη στον τουριστικό χάρτη» που διοργάνωσαν το Travel.gr σε συνεργασία με το Protothema.gr στο Μέγαρο Μουσικής.

Ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, αφού δήλωσε πως η χώρα βίωσε ρεκόρ όλων των εποχών στον τουρισμό το 2023, με σχεδόν 21 δισ. ευρώ εισπράξεις και 33 εκατ. επισκέπτες, πρόσθεσε πως «η Θεσσαλονίκη και η Βόρεια Ελλάδα είναι μέρος της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας».

Παράλληλα, στάθηκε σε δύο «κατακτήσεις» της πόλης: το αεροδρόμιο και το λιμάνι, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. «Τα περιφερειακά μας αεροδρόμια από τσαντίρια σε κάποιες περιπτώσεις έχουν γίνει κούκλες. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση της Θεσσαλονίκης. Δεν αναφέρομαι μόνο στο αισθητικό, αλλά και στη σημαντική επέκταση του αεροσταθμού, στην αύξηση των πτήσεων. Το μερίδιο των διεθνών πτήσεων είναι μεγαλύτερο, αυξήθηκε στο 68% από το 62%, οι επιβάτες σε 5 χρόνια ανέβηκαν από 6 εκατ. σε 7 εκατ. και, χάρη στη δουλειά της Fraport, το αεροδρόμιο έχει βραβευτεί δύο φορές ως ένα από τα καλύτερα αεροδρόμια σε όλη την Ευρώπη», είπε ο κ. Χατζηδάκης.

Για το λιμάνι, ο υπουργός, είπε πως ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 52% και στάθηκε στην αύξηση της κρουαζιέρας τονίζοντας πως «υπάρχουν περιθώρια να πάμε πολύ καλύτερα». Ειδικότερα για τις υποδομές στην πόλη ο κ.Χατζηδάκης παραδέχτηκε πως «η Θεσσαλονίκη έχει μείνει πίσω σε σχέση με το μέσο όρο της χώρας από πλευράς και κατά κεφαλήν εισοδήματος και αναγκαίων υποδομών». Επιπλέον, τόνισε: «το ίδιο ξεκάθαρα πρέπει να πω ότι προγραμματίζονται μια σειρά από έργα, όχι στα χαρτιά, που θα γίνουν πολύ σύντομα ορατά στους Θεσσαλονικείς».

Ο υπουργός έκανε αναφορά στην ολοκλήρωση του Μετρό έως τα τέλη του 2023, στις εν εξελίξει εργασίες για το Flyover, στην οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμανιού με τον ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, στην ανέγερση δύο νέων νοσοκομείων, του Θεαγενείου και του Παιδατρικού στο Φίλυρο, στην ανάπλαση της ΔΕΘ αλλά και σε τρία νέα μουσεία, το μουσείο Ολοκαυτώματος, το νέο μουσείο στο στρατόπεδο Παύλου Μελά και το μουσείο στο crossover του μετρό Θεσσαλονίκης.

Στ.Αγγελούδης: Απαιτούνται συνέργειες φορέων ώστε το τουριστικό προϊόν να είναι πιο ελκυστικό

Την ανάγκη συνεργασίας μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων προκειμένου το τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης να μπορέσει να γίνει πιο ελκυστικό στη διεθνή κοινότητα υπογράμμισε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, ως ομιλητής του ίδιου πάνελ.

Ο δήμαρχος τόνισε πως η πόλη δεν ακολουθεί στο ίδιο επίπεδο την τουριστική ανάπτυξη της χώρας και για να αλλάξει αυτή η εικόνα απαιτείται οργανωμένη δουλειά. Στάθηκε, επίσης, στις βασικές υποδομές που είναι απαραίτητες να υλοποιηθούν στη Θεσσαλονίκη αλλά και στη βελτίωση της καθημερινότητας.

Ο κ. Αγγελούδης, ο οποίος ανέλαβε επίσημα και τα ηνία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, πρόσθεσε πως από την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει η δουλειά και πως ο τουρισμός είναι η αποκλειστική προτεραιότητα για την ανάπτυξη της πόλης. Υπογράμμισε, δε, πως θα λειτουργεί σε μόνιμη βάση Επιτροπή Εργασίας για τον τουρισμό, που θα παρακολουθεί τα όποια προβλήματα προκύπτουν.

Νέες συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με Νάξο και Άμστερνταμ

Εξάλλου, στη διάρκεια συζήτησης του δημάρχου, Στέλιου Αγγελούδη, με τον CEO της Aegean, Δημήτρη Γερογιάννη έγινε γνωστό ότι η Θεσσαλονίκη θα συνδεθεί από το αμέσως επόμενο διάστημα με δύο νέους προορισμούς, τη Νάξο και το Άμστερνταμ.

«Πρέπει να επεκτείνουμε τις συνδέσεις που έχει ανάγκη η πόλη», ήταν το σχόλιο του κ. Αγγελούδη στην αναφορά του κ. Γερογιάννη πως η Aegean έχει αυξήσει στη μετά covid εποχή τη διασυνδεσιμότητα «ενώνοντας» πλέον τη Θεσσαλονίκη με 20 προορισμούς του εξωτερικού και με δεκαπέντε του εσωτερικού.

«Αφού τις θέλει, θα τις έχει», είπε ο κ.Γερογιάννης, ανακοινώνοντας προς τον δήμαρχο πως από την 1η Ιουνίου ξεκινά η απευθείας σύνδεση από Θεσσαλονίκη προς Νάξο και τη χειμερινή περίοδο 2024 – 2025 από Θεσσαλονίκη προς Άμστερνταμ.

«Αυξάνουμε το δίκτυο, προσθέτουμε προορισμούς κι αυτό είναι ένα ξεκάθαρο στίγμα ότι η Θεσσαλονίκη είναι στο κέντρο των επενδύσεων μας. Ήμασταν εκεί όταν κανένας δεν μιλούσε για τουρισμό στη Θεσσαλονίκη», συμπλήρωσε ο CEO της αεροπορικής εταιρείας.

Από

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *